کد خبر : 3318
تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1394 - 6:37

برگزاری مطلوب انتخابات نیازمند اجرای دقیق قانون است

برگزاری مطلوب انتخابات نیازمند اجرای دقیق قانون است

رییس ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی با بیان این که برگزاری مطلوب انتخابات نیازمند اجرای دقیق قانون است، اظهار داشت: ان‌شاءالله با پای‌بندی به قانون انتخاباتی صحیح و سالم برگزار خواهیم کرد.

به گزارش آی نیوز سعید شبستری در نشست فرمانداران، بخشداران و معاونان فرمانداری‌های استان با حضور دبیر ستاد انتخابات کشور، خاطرنشان کرد: هدف ما جلب اعتماد مردم به دولت و مجریان انتخابات است و باید با ایجاد زمینه فعالیت برای گرایش‌ها و گروه‌های مختلف زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنیم.
وی با تاکید بر رعایت اصل بی‌طرفی از سوی مجریان انتخابات، تصریح کرد: علی‌رغم این که هر کدام از مجریان انتخابات ممکن است سلایقی داشته باشند اما جایگاه حقوقی تک‌تک ما ایجاب می‌کند که اصل بی‌طرفی را رعایت و از رای مردم که حق‌الناس است صیانت کنیم.
شبستری تاکید کرد: در مقابل افرادی که به نوعی بخواهند در اجرای انتخابات کارشکنی یا جانبداری کنند قطعا ایستادگی کرده و اجازه نمی‌دهیم روند انتخابات با اخلال مواجه شود.
وی همچنین با اشاره به این که انتخابات هفتم اسفند دومین تجربه برگزاری همزمان دو انتخابات است، افزود: در این راستا نیاز به هماهنگی بیشتر و استفاده از تجارب پیشکسوتان و بررسی نقاط ضعف و رفع آنها داریم تا در نهایت انتخاباتی مورد قبول و اطمینان مردم برگزار کنیم.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به توافق هسته‌ای ایران و کشورهای ۱+۵، با بیان این که وعده‌های دولت در حال تحقق است، افزود: این موفقیت بزرگ با رهنمودهای رهبری و صلابت تیم مذاکره‌کننده و سکان‌داری شخص رییس جمهور نصیب ملت ایران شده است.
وی خاطرنشان کرد: شاید در حال حاضر ابعاد مختلف این موفقیت هنوز روشن نباشد، اما در طول زمان یا سالیان بعد مشخص خواهد شد که چه کار بزرگی انجام شده و چه موفقیت بزرگی نصیب ملت شده است.
شبستری اظهار داشت: امیدواریم در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت، همچنان‌که در بحث مذاکرات هسته‌ای ثابت شد در عرصه انتخابات هم اعتماد متقابل مردم و دولت را نشان دهیم.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.