کد خبر : 3593
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهریور 1394 - 6:13

اعتراف‌های کاکا در مورد دوران حضور در رئال مادرید

اعتراف‌های کاکا در مورد دوران حضور در رئال مادرید

 ستاره سابق رئال مادرید هنوز هم طرفدار این تیم است. او تاکید کرد هیچگاه رئال را فراموش نخواهد کرد و الان هم بازی‌های این تیم را پیگیری می‌کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، کاکا تا قبل از پیوستن به رئال مادرید بهترین بازیکن جهان بود و در ترکیب میلان، بازی‌های درخشانی را به نمایش می‌گذاشت اما او در رئال مادرید تجربه بسیار تلخی داشت و آسیب دیدگی‌های پیاپی و نیمکت‌نشینی‌های مداوم باعث شد تا خرید بسیار بدی برای کهکشانی‌ها باشد.
این بازیکن برزیلی در گفت و گویی که با روزنامه مارکا داشت درباره روزهای حضورش در رئال صحبت کرد. او گفت: درست است که نتوانستم در رئال انتظارات را برآورده کنم اما خاطرات خوبی از این تیم دارم. هنوز به رئال علاقه زیادی دارم و بازی‌های این تیم را دنبال می‌کنم. از دیدن کریستیانو رونالدو که گل‌های زیادی به ثمر می‌رساند لذت می‌برم. در تیم‌های کمی بازی کردم و به همین خاطر، هنوز هم طرفدار آنها هستم. میلان و رئال در قلب من جای دارند و هرگز آنها را فراموش نمی‌کنم.
ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل ادامه داد: در رئال خاطرات تلخ و شیرین زیادی داشتم اما معمولا به روزهای خوب با این تیم فکر می‌کنم. با رئال مادرید قهرمانی در لیگا، جام حذفی و سوپرجام را به دست آوردم ولی روزهای بدی هم با این تیم تجربه کردم. الان طرفدار رئال هستم و امیدوارم که در هر رقابتی موفق باشد. اعتراف می‌کنم که در رئال نتوانستم انتظارات را برآورده کنم. به خاطر آسیب دیدگی بازی‌های زیادی را از دست دادم و سرمربی تیم هم وقتی به شرایط بازی رسیدم، به من اعتماد نکرد. در کل، ۱۲۰ بار پیراهم رئال را بر تن کردم و ۳۰ گل هم به ثمر رساندم. به عبارت دیگر در هر چهار بازی یک گل.
کاکا درباره شرایط کنونی رئال گفت: رئال رافائل بنیتس با بازی‌های درخشانی که به نمایش گذاشته و ثابت کرده است تیمی آماده و با برنامه است. بازی‌های درخشانی را به نمایش گذاشته است و اطمینان دارم در فصل جاری می‌تواند در هر جامی از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی باشد. برای رئال مادرید هر آنچه در توان داشتم رو کردم. به هر حال بعضی از چیزها از کنترل من خارج بود.
کاکا به شرایط سخت بازی کردن در سانتیاگو برنابئو اشاره کرد و گفت: رئال یک تیم خاص و بازی کردن در آن بسیار سخت است. در برنابئو، اسطوره‌هایی مانند ایکر کاسیاس، زین الدین زیدان و رونالدو هوو شده‌اند. به هر حال، این فرهنگ رئال است و نمی‌توان آن را تغییر داد. با این حال باید بگویم هیچوقت هواداران رئال به من بی‌احترامی نکردند و همواره در مردم در خیابان‌ها به من احترام می‌گذاشتند.
ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل در ادامه در مورد ژوزه مورینیو، سرمربی کنونی چلسی نیز گفت: مورینیو مربی بسیار حرفه‌ای است و من به تصمیمات او احترام می‌گذاشتم. در بسیاری از مسائل با او هم نظر نبودم. با این حال مجبور بودم با او کار کنم. وقتی رئال را ترک کردم، مورینیو درباره من به فلورنتینو پرس (رییس رئال مادرید) گفته بود که بازیکنی بسیار حرفه‌ای هستم. بله! حق با مورینیو بود. امیدوارم که هواداران رئال مادرید من را یاد کنند و برای آنها ثابت شده باشد که هر آنچه را که در توان داشتم رو کردم.
کاکا در پایان سخنان خود اعتراف کرد که هنوز هم تیمی‌های خود در رئال ارتباط دارد. او در این زمینه گفت: بله! گاهی اوقات با کریستیانو رونالدو تلفتی صحبت می‌کنم تا گلزنی‌هایش را تبریک بگویم. با مارسلو هم که رابطه بسیار صمیمی دارم. او یک ستاره برای رئال است و شخصیتی بزرگ دارد. مارسلو، رئال را دیوانه‌وار دوست دارد. برای رئال بسیار خوب است که چنین بازیکنانی دارد. مارسلو همواره به من می‌گوید آرزوی او این است که در رئال از فوتبال خداحافظی کند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.