کد خبر : 393
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 شهریور 1392 - 4:18

سهرابی مجددا مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری شد

سهرابی مجددا مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری شد

میر معصوم سهرابی گفت: شهرداری تبریز طی سال‌های اخیر حمایت‌های عملی و موثری در راستای توسعه ورزش انجام داده و این مجموعه بی‌تردید حامی اول و جدی ورزش استان بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز، طی حکمی از سوی سرپرست شهرداری تبریز، میرمعصوم سهرابی به عنوان مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تبریز منصوب و شروع بکار کرد.
میرمعصوم سهرابی در آئین معارفه خود به عنوان مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری با اعلام این مطلب که توسعه ورزش در تمام سطوح جامعه بسترسازی و سرمایه‌گذاری موثر در راستای ارتقای سطح نشاط و شادابی عمومی است، ضمن قدردانی از اعتماد دوباره شورای اسلامی شهر و مدیریت شهرداری به وی برای مدیریت در ورزش این مجموعه گفت: شهرداری تبریز طی سال‌های اخیر حمایت‌های عملی و موثری در راستای توسعه ورزش انجام داده و این مجموعه بی‌تردید حامی اول و جدی ورزش استان بوده است.
سهرابی در عین حال با تأکید بر این که همچون گذشته در راستای تحقق اهداف عالیه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر برای توسعه زیرساخت‌های ورزش همگانی، قهرمانی و کارمندی تلاش خواهد کرد، ابراز امیدواری نمود با حمایت و مشارکت اهالی ورزش، این سازمان بار دیگر در رأس مدیریت ورزش استان و شهر تبریز قرار گیرد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.