کد خبر : 4112
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 آبان 1394 - 6:52

تیراندازی در پاریس/ وجود نهمین مهاجم

تیراندازی در پاریس/ وجود نهمین مهاجم

پلیس فرانسه و بلژیک دیشب برای شناسایی “صلاح عبدالسلام”، که احتمال داده شده تنها مهاجم زنده مانده از عملیات جمعه شب پاریس باشد به صد‌ها منطقه یورش بردند.

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی الحدث ، چند نیروی پلیس فرانسه در تبادل تیراندازی با افراد مسلح در شمال پاریس زخمی شدند.
درگیریها زمانی آغاز شد که نیروهای پلیس فرانسه برای بازداشت افراد مظنون به ساختمانی در منطقه سن دنی در شمال پاریس یورش بردند.
منابع نزدیک به تحقیقات پلیس در خصوص حملات پاریس سه شنبه اعلام کردند یک ویدئو وجود نهمین مهاجم را  در حملات جمعه شب در پاریس ،‌تایید کرد.
این مهاجم عضو تیمی مرکب از یک فرانسوی به نام ابراهیم عبدالسلام بود که خود را در یک رستوران منفجر کرد و مطمئنا برادرش صلاح او را همراهی می کرد.
بر اساس این ویدئو ،‌ علاوه بر این سومین فرد نیز وجود دارد که احتمالا فراری است مگر اینکه یکی از دو همدست احتمالی صلاح باشد که در بلژیک زندانی هستند.
خبر دیگر اینکه عملیات جستجو برای “صلاح عبدالسلام”، مظنون بلژیکی حملات تروریستی جمعه شب پاریس در فرانسه و بلژیک ادامه دارد.
پلیس فرانسه و بلژیک دیشب برای شناسایی “صلاح عبدالسلام”، که احتمال داده شده تنها مهاجم زنده مانده از عملیات جمعه شب پاریس باشد به صد‌ها منطقه یورش بردند.
به گفته برنار کازانو، وزیر کشور فرانسه حدود ۱۱۵ هزار مأمور امنیتی و پلیس برای جستجوی تروریست‌ها بسیج شده‌اند. تدابیر شدید امنیتی در بیشتر کشورهای اروپایی به خصوص آلمان و انگلیس  نیز برقرار شده است.
اتحادیه عرب درباره تاثیرات منفی  حملات تروریستی  جمعه شب گذشته در پاریس بر اتباع کشورهای عربی در فرانسه و دیگر کشورهای اروپایی  ابراز نگرانی کرد.
در حوادث تروریستی پاریس ۱۳۲ نفر کشته، سیصد و پنجاه و دو نفر نیز در این حملات زخمی شدند که حال ۸۹ تن از آن ها وخیم اعلام شده است.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.