کد خبر : 417
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 مهر 1392 - 7:24

پیام استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۹۳ – ۹۲

پیام استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۹۳ – ۹۲

 

 

 

 استاندار آذربایجان شرقی؛
پیام استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۹۳ – ۹۲

استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، بر تلاش مضاعف دانشجویان، دانش‌آموزان، معلمان و فرهنگیان استان در عرصه مبارزه با جنگ نرم دشمن و حرکت شتابدار به سوی قله‌های رفیع سازندگی و خودکفایی تاکید کرد.

متن پیام احمد علیرضابیگی به این شرح است:تقارن آغاز سال تحصیلی جدید و بهار تعلیم و تربیت با هفته دفاع مقدس را که یادآور افتخارات، شهامت‌ها و ایثارگری‌های اساتید، معلمان، دانشجویان، طلاب، دانش‌آموزان، مدیران و کارکنان فرهنگی کشورمان است به تمامی رهپویان و پویندگان عرصه علم و دانش تبریک عرض می‌نمایم.
از زحمات کلیه اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و معلمان محترم، این هدایت‌گران معنوی و علمی که با اتکا به دو عنصر علم و تقوا نقش مهمی را در تهیه و تدوین نقشه جامع علمی کشور به عهده دارند تقدیر و تشکر می‌کنم.
انتظار دارم دانشجویان و دانش‌آموزان عزیز به عنوان فرزندان این آب و خاک و سرمایه‌های آینده این کشور همچنان که در طول هشت سال دفاع مقدس در عرصه‌های نبرد با دشمن، رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌ها آفریدند اینک نیز در مبارزه با جنگ نرم دشمن و ایجاد حرکت شتابدار به سوی قله‌های رفیع سازندگی و خودکفایی، تلاش و آینده کشورمان را تضمین نمایند.
استان آذربایجان شرقی از استان‌های پیشتاز در عرصه‌های علوم و فنون بوده و کسب رتبه‌های برتر در جشنواره‌های مختلف علمی از جمله جشنواره و نمایشگاه ملی “علم تا عمل” شاهد و گواهی بر این مطلب است که جامعه فرهیخته استان با جدیت و همت مضاعف، حرکت جدیدی را برای تعالی و ارتقای علمی و فرهنگی کشورمان آغاز کرده‌اند.
امیدوارم در سال حماسه سیاسی و اقتصادی هم دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت با الهام از رهنمودهای مدبرانه و حکیمانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در خصوص ضرورت حرکت علمی به عنوان نیاز مضاعف کشور با تکیه بر وحدت ملی و یکپارچگی برای ایستادگی در مقابل تجاوز استکبار جهانی و تمسک به ارزش‌های معنوی به عنوان روح پیشرفت واقعی در همه زمینه‌ها و با پیروی از الگوی راهبردی توسعه اسلامی- ایرانی معظم له، بتوانیم به اهداف پیش‌بینی شده در سند چشم‌انداز ۲۰ ساله و قرار گرفتن در جایگاه اول اقتصادی، علمی و فناوری در سطح منطقه نایل شویم.
در خاتمه موفقیت همه دانشگاهیان، فرهنگیان و حوزه‌های علمیه را در سال تحصیلی جدید از خداوند متعال خواستارم./آریا

 

 

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.