کد خبر : 4394
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 - 5:38

پیشکسوت ماشین: بازی با کیفیت تماشاگر را با ورزشگاه آشتی می دهد/ دور برگشت را باید جدی تر گرفت

پیشکسوت ماشین: بازی با کیفیت تماشاگر را با ورزشگاه آشتی می دهد/ دور برگشت را باید جدی تر گرفت

 

پیشکسوت باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: انجام بازی های با کیفیت و با نتایج قابل قبول تماشاگران را با ورزشگاه آشتی خواهد داد.

 

 

مهندس میر مجید اقدم با اعلام این مطلب گفت: روز پنج شنبه این هفته اولین بازی تیم ماشین سازی در دور برگشت مسابقات لیگ یک برگزار می شود که باید از اولین بازی ها را جدی بگیریم.

رئیس کانون هواداران باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: هواداران همواره در کنار تیم هستند و انصافا بازیکنان و کادر فنی تیم نیز تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتایج به کار می برند اما آنچه که مهم است هدف نهایی و صعود تیم به لیگ برتر می باشد.

وی افزود: در فصل جاری هیچ بهانه ای برای عدم صعود به لیگ برتر قابل قبول نیست زیرا ماشین سازی حمایت شهردار تبریز، اعضای شورا و سازمان ورزش را پشت سر خود دارد و امیدواریم آرزوی چند ساله ماشین چی ها امسال به حقیقت پیوند بخورد.

اقدم در ادامه با دعوت از هواداران ماشین سازی برای حضور در بازی پنج شنبه این هفته اظهار داشت: البته تمامی هواداران به خوبی با حساسیت مسابقات آشنایی دارند و با احساس مسئولیت برای حمایت از تیم خود به ورزشگاه می روند اما باید اعلام کنیم که حضور هرچه بیشتر تماشاگران در بازی های خانگی انگیزه و توان سبزجامگان را بیشتر خواهد کرد.

 

پیشکسوت باشگاه ماشین سازی تبریز با اشاره به نتایج نیم فصل اول تیم ماشین سازی تبریز در فصل جاری گفت: تیم ماشین سازی تبریز در نیم فصل اول بهترین خط حمله را داشته است و کارنامه بسیار درخشانی در خط حمله دارد اما در خط دفاعی و دروازه تیم متاسفانه آمار قابل دفاعی نداریم و اگر می خواهیم به لیگ برتر صعود کنیم باید فکری برای تقویت تیم بنماییم.

 

اقدم با تاکید بر اینکه قدیمی ترین تیم تبریز هواداران پرشمار و با شعوری دارد که فوتبال را می فهمند اظهار داشت: هواداران ماشین سازی بیشتر از تراکتورسازی است و حضور طرفداران یک تیم در ورزشگاه تابعی از نتایج تیم و وضعیت تیم می باشد.

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز پنج شنبه این هفته و در اولین هفته دور برگشت رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور در خانه خود به مصاف آلومینیوم هرمزگان می رود.

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.