کد خبر : 446
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مهر 1392 - 6:47

آذربایجان شرقی در رتبه ششم ازدواج و طلاق ثبت شده کشور

آذربایجان شرقی در رتبه ششم ازدواج و طلاق ثبت شده کشور

جعفری آذر خبر داد:
آذربایجان شرقی در رتبه ششم ازدواج و طلاق ثبت شده کشور
 مدیرکل ثبت احوال آذربایجان شرقی گفت: میزان ازدواج ثبت شده آذربایجان شرقی در سال گذشته ۴۶ هزار و ۶۶۲ نمونه بوده که با ۵.۶ درصد از سهم کل کشور، در رتبه ششم جای دارد.

علی جعفری آذر ظهر دوشنبه در جلسه مسئولان اداره کل ثبت احوال آذربایجان شرقی با معاون سیاسی و امنیتی استاندار این استان با بیان اینکه هفت هزار و ۲۵۵ مورد طلاق نیز در استان به ثبت رسیده که با ۴.۸ درصد از سهم کل کشور همچنان در رتبه ششم قرار دارد، ادامه داد: در بحث مرگ و میر نیز مردان با ۱۱ هزار و ۵۱۸ مورد فوتی در سال گذشته بیشتر از زنان فوت شده در استان بودند که ۹ هزار و ۶۹۰ نفر بود.

وی رتبه آذربایجان شرقی را در مرگ و میر پنجم بیان کرد و گفت: جمعیت استان بر اساس آخرین سرشماری صورت گرفته در سال ۹۰، به سه میلیون ۷۲۴ هزار و ۶۲۰ نفر رسیده و ۴.۹ درصد از جمعیت کشور را تشکیل می دهد و ششمین استان کشور از نظر میزان جمعیت محسوب می شود.
 

جعفری آذر با اشاره به اینکه برای صدور ۳ میلیون کارت هوشمند الکترونیک آمادگی کامل داریم، گفت: در مرحله اول این طرح، کارت هوشمند الکترونیک فرمانداران و بخشداران صادر شد و آماده ایم تا مرحله دوم نیز به زودی آغاز شود./مهر


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.