کد خبر : 4898
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 - 5:10

ماشین و مس مساوری شدند / استراحت مطلق دروازه بان ماشین

ماشین و مس مساوری شدند / استراحت مطلق دروازه بان ماشین

 

دیدار تیم های ماشین سازی تبریز و مس رفسنجان در چهارچوب رقابتهای هفته بیست و هشتم لیگ دسته یک با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

 

 

این دیدار در حالی با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت که شاگردان رسول خطیبی تیم برتر میدان بودند و چندین بار تا آستانه فروریختن دروازه حریف پیش رفتند اما بی دقتی مهاجمان و خوش شانسی مطلق تیم مس تنها یک بار توانستند گلی را وارد دروازه حریف نمایند که از سوی داور مردود اعلام شد.

داور مسابقه بعد از گل ماشین سازی تبریز گل را به دلیل خطای بازیکن ماشین سازی بر روی دروازه بان مس مردود اعلام کرد در حالی که نه دروازه بان و بازیکن مس به هم برخورد کرده بودند و این گل صحیح بود.

ماشین سازان در این دیدار بار ها و بارها به دروازه بان حریف حمله کردند اما در مقابل دروازه بان تیم ماشین سازی در این بازی به استراحت مطلق پرداخت.

در این دیدار حساس که بیش از ۵ هزار نفر هوادار ماشین سازی به حمایت تیمشان آمده بودند کوروش برمکی دروازه بان تیم مس بارها با تمارض به آسیب دیدگی هم در نیمه اول بازی و هم نیمه دوم باعث تلف شدن بازی شد که داور مسابقه در یک مورد به دلیل تمارض به وی کارت زرد نشان داد.

علاوه بر این رضا عادل داور این دیدار بهنام داداش وند و عباس کاظمیان دیگر بازیکن تیم مس را با کارت زرد جریمه کرد. و از تیم ماشین سازی تبریز نیز کارت زردی به افشین دانشیان نشان داد.

ماشین سازی با این تساوی خانگی جمع امتیازات خود را به ۴۲ رساند و کماکان در رده پنجم جدول رقابتها ماندگار شد.

سید مهدی اسلامی، مهدی محمدپور، مهدی قریشی، مجتبی بیژن( ۷۱فرزاد محمدی)، سعیدد مهدی پور، امیر تیزرو (۶۲ حامد پاکدل) امین قاسمی نژاد، اقشین دانشیان، اکبر آفاقی، فرزاد طاهری ( ۶۱ حسین قره داغی)، و محسن دلیر بازیکنان ماشین سازی در این دیدار بودند.

هرچند در این دیدار تیم مس با ضد فوتبال و سعی در تلف کرد وقت بازی به یک تساوی دست یافت اما این تساوی بیش از همه به سود سه تیم بالای جدول و تیم های تعقیب کننده ماشین سازی و مس بود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.