کد خبر : 5109
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 فروردین 1395 - 5:43

اعتراض رسمی باشگاه ماشین سازی به اشتباهات داوری

اعتراض رسمی باشگاه ماشین سازی به اشتباهات داوری

مدیر عامل باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: طی نامه ای به فدراسیون فوتبال مراتب اعتراض خود را به نحوه قضاوت داوری بازی های ماشین سازی اعلام کرده ایم.

میر معصوم سهرابی افزود: در هفته های آخر لیگ که هر امتیازی تعیین کننده است نباید اشتباهی به نفع یا ضرر تیمها صورت گیرد زیراکه تمامی رشته ها با یک داوری اشتباه پنبه می شود.
وی اظهار داشت: خطا و اشتباه هرچند کوچک می تواند موجب تغییر در نتیجه یک بازی شود به همین دلیل در انتخاب دوار و نحوه قضاوت دیدارهای پایانی باید نهایت دقت صورت گیرد.
سهرابی در خصوص صعود تیم ماشین سازی به لیگ برتر تصریح کرد: هنوز زود است در این خصوص صحبت کنیم و ۵ بازی سخت در پیش رو داریم اما شهرداری تبریز به سبب زیرساختهای ورزشی از لحاظ سخت افزاری یکی از مجموعه های شاخص ایران در این زمینه می باشد و در صورت صعود مشکلی از لحاظ سخت افزاری نخواهیم داشت.
وی با اشاره به تخصیص استادیوم القدیر به باشگاه ماشین سازی  اضافه کرد: تبریز دارای استادیوم های فوتبال استاندارد زیادی است که به نظر می رسد نه تنها سه تیم که این شهر می تواند حتی ۴ تیم هم در لیگ برتر داشته باشد و از لحاظ سخت افزاری این قابلیت  را دارد.
مدیر عامل باشگاه ماشین سازی اظهار امیدواری کرد با حضور ماشین سازی در لیگ برتر تنور لیگ به سبب حضور این تیم ریشه دار و با سابقه داغتر شده و هواداران این تیم نشان دهند که جزو پرهوادارترین تیم های ایران هستند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.