کد خبر : 5119
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 فروردین 1395 - 6:59

قلعه نویی:تراکتور به هماهنگی لازم رسیده است/ پتانسیل حضور در مراحل بالاتر آسیا را داریم

قلعه نویی:تراکتور به هماهنگی لازم رسیده است/ پتانسیل حضور در مراحل بالاتر آسیا را داریم

امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی با صبای قم گفت: قبل از هر چیز از تیم پزشکی تیم‌ مان به خاطر اقدام خوبش در بازی با ذوب آهن که جان یک هوادار تبریزی را نجات دادند تشکر می‌کنم.

وی در مورد دیدار فردا عنوان کرد:” با نتایج خوبی که کسب کردیم آن نگاه ها و قضاوت های اوایل نسبت به تراکتور تغییر یافته و این موضوع باعث شده انگیزه بیشتری داشته باشیم. خوشحالم که تیمم هواداران خوبی دارد. تراکتور به هماهنگی لازم رسیده و بازی به بازی بهتر می شود.

 

سرمربی تراکتورسازی افزود:” تراکتو سازی پتانسیل حضور در مراحل بلاتر رقابت های آسیایی نیز دارد. زمین مسابقه خوبی داریم. صبا تیم بسیار خوبی  است و بازی های قبلی این تیم را هم آنالیز کرده ایم. صبا با برتری مقابل سایپا، روحیه مضاعفی پیدا کرده است. ولی ما هم از حضور هواداران خوبمان بهره مند هستیم. استراحت کمتری کرده ایم و زمان  کمی برای کار های تاکتیکی داشتیم ولی با این حال به دنبال پیروزی هستیم.”

وی در مورد محروم و مصدومین تیمش گفت:” وضعیت مصدومین امشب مشخص می شود. گفته می شد خالد شفیعی محروم است ولی پس از استعلام معلوم شد که او می تواند بازی کند. جز شاهین ثاقبی هم سایر بازیکنان را در اختیار داریم.”

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به سوالی در مورد تعویض‌های موثرش در دیدار مقابل ذوب آهن، عنوان کرد: “در تعویض‌های بازی ذوب آهن ذهنم چیز دیگری بود اما مشورت کردیم و تصمیم گرفتم کاری که قبلا کرده بودیم را انجام دهیم.”

وی  در مورد قرعه کشی تیم ملی، عنوان کرد: اجازه دهید در مورد تیم ملی صحبت نکنم. آرزویم موفقیت تیم ملی است. تیم ملی اگر به جام جهانی برود این به نفع همه فوتبال است.”

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.