کد خبر : 5173
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 اردیبهشت 1395 - 14:13

براهیمی: دوست دارم فصل بعد هم در تبریز بازی کنم

براهیمی: دوست دارم فصل بعد هم در تبریز بازی کنم

امیدوارم تراکتورسازی قهرمان شود
مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز تاکید کرد که دوست دارد سال آینده هم فوتبالش را در تبریز ادامه بدهد.

محمد ابراهیمی در مورد شرایط گسترش فولاد برای دیدار با استقلال خوزستان، آینده‌اش در این تیم و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم پاسخ داد که مشروح آن در زیر می‌آید:

در مورد بازی با استقلال خوزستان چه صحبتی داری؟

همه بازی‌ها مهم است، چه بازی‌هایی که در گذشته انجام دادیم و چه بازی‌هایی که در آینده انجام می‌دهیم. در این بازی هم دنبال گرفتن سه امتیاز هستیم و فرقی نمی‌کند که با چه تیمی بازی می‌کنیم.

نظرت در مورد استقلال خوزستان چیست؟

بازی سختی پیش‌روی ماست، چون آنها تیم قابل احترامی هستند و شانس قهرمانی دارند. با این حال امیدوارم تیم ما برنده شود و سه امتیاز را بگیرد.

به نظر تو کدام تیم شانس اصلی قهرمانی است؟

تیم‌های بالای جدول شانس دارند، ولی پیش‌بینی من از قبل این بود که پرسپولیس شانس اول قهرمانی است. ما دو بازی مقابل استقلال خوزستان و پرسپولیس داریم و اگر خوب نتیجه بگیریم، درصورتی‌که تراکتورسازی هم نتایج خوبی بگیرد، این تیم هم شانس خواهد داشت که به قهرمانی برسد. من دوست دارم تراکتورسازی قهرمان شود.

باتوجه به عملکرد خوبی که در این فصل داشتی، به‌نظر می‌رسد از حالا پیشنهادهایی برای فصل آینده به تو رسیده باشد؟

من تصمیمی برای آینده نگرفته‌ام و اگر هم تماسی گرفته می‌شود، همه چیز را به پایان فصل موکول می‌کنم. من تازه‌وارد نیستم که به‌خاطر پیشنهادها وسوسه شوم و فعلاً دوست دارم روی گسترش فولاد تمرکز کنم. امیدوارم که تمامی بازیکنان لیگ امسال را با سلامت پشت‌سر بگذارند. تمام تمرکزم این است که بهترین بازی‌ها را تا پایان فصل انجام دهم و امیدوارم به تیم ملی دعوت شوم.

دوست داری در گسترش فولاد بمانی؟

من اینجا راحت هستم و طبیعتاً دوست دارم فصل آینده هم در تبریز بازی کنم. مطمئناً روی این موضوع فکر خواهم کرد و می‌خواهم بهترین تصمیم را بگیرم. دوست دارم این روند را در لیگ سال بعد هم ادامه دهم.

آیا مسئولان باشگاه گسترش فولاد با تو مذاکره کرده‌اند؟

تا الان صحبتی با من صورت نگرفته است، ولی اینجا شرایط خوبی برای من و دیگر بازیکنان فراهم است. طبق صحبت‌هایی که شنیده‌ام و حرف‌هایی که آقای سمندر زدند، قرار است در چند روز آینده مذاکره با بازیکنان شروع شود. البته تعدادی از بازیکنان برای فصل بعد هم قرارداد دارند، ولی من قرارداد ندارم.

امسال تو و رامین رضاییان بعد از گل زدن به سبک رونالدو خوشحالی می‌کنید. به نظر تو کدام‌یک از شما بهتر این خوشحالی را انجام می‌دهید؟

نمی‌دانم و این را باید دیگران بگویند. در بازی گسترش فولاد و پرسپولیس هر دو خوشحالی می‌کنیم تا دیگران بگویند کدامیک بهتر این کار را انجام می‌دهیم

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.