کد خبر : 526
تاریخ انتشار : شنبه 20 مهر 1392 - 12:47

انتقاد شدید شیری آذر از عملکرد هیئت رئیسه شورای شهرتبریز

انتقاد شدید شیری آذر از عملکرد هیئت رئیسه شورای شهرتبریز

آی نیوز: عضو شورای اسلامی شهر تبریز با انتقاد شدید از عملکرد هئیت رئیسه شورا در موضوع انتخاب شهردار خواستار شفافیت و رو راستی شورائیان بخصوص هئیت رئیسه شورا با شهروندان تبریزی شد.

 

به گزارش آی نیوز حبیب شیری آذر در واکنش به خبر اعلام برنامه سه نامزد شهرداری تبریز در صحن علنی شورا اظهار داشت: تا آنجا که بنده اطلاع دارم ده نفر کاندیدا برای انتخاب شهردار تبریز لیست شده بود که باید برنامه تمامی این ده نفر ارائه شود و نه برنامه سه نفر گزینش شده توسط هئیت رئیسه شورا.

شیری آذر با انتقاد از نحوه عملکرد هئیت رئیسه شورای شهر افزود: چه دلیلی وجود دارد که با مردم صادقانه رفتار نمی کنید؟ صداقت، راستگویی و صراحت تنها راه جلب و جذب افراد است.

وی با تصریح بر این موضوع که تبریز شهر کوچکی نیست که بتوان با سرنوشت آن بازی کرد و جایگاه آن بسیار رفیع و تاثیرگذار است گفت: بی شک شهروندان بیدار و آگاه تبریز همه کارها و رفتار ما را رصد می کنند و آن را تحت نظر دارند و این رفتار ما در تاریخ این شهر حفظ خواهد شد.

شیری آذر گفت: باید از هئیت رئیسه پرسید که با کدام ادله یک نفر را برای ارائه برنامه در صحن شورا انتخاب می کنند و نفر دیگر را نه. آیا هئیت رئیسه اختیارات مافوق شورای اسلامی شهر دارد که ما از آن خبرنداریم؟

وی ادامه داد: آیا هئیت رئیسه تافته جدابافته ای از سایر اعضای شوراست و آیا فکر می کنند سایر اعضای شورا کارکن و کارمند شورا هستند و هرچه هئیت رئیسه دستور داد آن باید اجرا گردد؟

وی در پایان تصریح کرد: سلب قدرت و اختیار اعضای شورای شهر تبریز خیانت به تبریز محسوب می شود و نباید در این رابطه سکوت و یا معامله ای صورت گیرد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.