کد خبر : 540
تاریخ انتشار : جمعه 10 آبان 1392 - 13:14

حمله تماشاگران تیم میثاق به داور و تیم دبیری تبریز

حمله تماشاگران تیم میثاق به داور و تیم دبیری تبریز

حمله تماشاگران تیم میثاق به داور و تیم دبیری تبریز
کادر فنی میثاق بازی را به حاشیه کشاند/ بازی نیمه تمام دبیری و میثاق

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز گفت: رفتار کادر فنی تیم میثاق موجب نیمه تمام ماندن بازی این تیم با دبیری شد .

فرزین دبیری اظهار کرد: رفتار کادر فنی تیم میثاق موجب نیمه تمام ماندن بازی شب گذشته این تیم با تیم دبیری شده و این بازی باید سه بر صفر به سود تیم دبیری تبریز اعلام شود.

مدیرعامل باشگاه دبیری گفت: در دقیقه ۳۴ بازی وحید شمسایی موفق شد گل سوم و تساوی تیم دبیری را به ثمر برساند که بعد از این گل بازیکنان و کادر فنی و به دنبال آن تماشاگران تیم میزبان برای اعتراض به زمین مسابقه یورش بردند و داور مسابقه نیز بازی را نیمه تمام اعلام کرد.

وی افزود: از ابتدای این بازی تماشاگران میثاق علیه تیم ما شدیدترین توهین‌ها را کرده و حتی پیش از این اتفاق نیز بازی برای دقایقی متوقف شد و سهراب خلیلی سرپرست تیم میثاق و خوراکچی سرمربی این تیم در طول بازی حاشیه های زیادی ایجاد کردند تا روی داوری این بازی تاثیر بگذارند.

فرزین دبیری تصریح کرد: تیم میثاق در ۶ دقیقه باقیمانده بازی پنج خطایی بوده و ما نیز گل تساوی را به ثمر رسانده بودیم و از لحاظ روحی برای زدن گل برتری آماده بودیم و اگر بازی ادامه می‌یافت قطعا سه امتیاز این بازی را کسب می‌کردیم.

وی افزود در این بازی چندین بطری از سوی تماشاگران به سوی بازیکنان تیم ما پرتاب شد و حتی یکی از این بطری‌ها به سر من برخورد کرد.

دبیری در مورد اینکه چرا داور مسابقه حاضر به ادامه قضاوت این بازی نشد، گفت: وی معتقد بود در این سالن امنیت لازم برای ادامه مسابقه وجود ندارد و باز هم امکان حمله تماشاگران به زمین مسابقه وجود داشت.

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز در مورد وضعیت نهایی این بازی گفت: در این بازی تیم میزبان و تماشاگرانش به سوی داور و تیم ما حمله کرده و مانع از ادامه بازی شدند و ما نیم‌ساعت نیز در زمین مسابقه بودیم تا اگر نظر داور عوض شد به مسابقه بازگردیم و به طور حتم نتیجه این بازی سه بر صفر به سود تیم دبیری اعلام خواهد شد./فارس


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.