کد خبر : 5626
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1395 - 8:38

افزایش اشتغالزایی با رفع مشکلات مسکن

افزایش اشتغالزایی با رفع مشکلات مسکن

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرروت اشتغال زایی در کشور افزود: برای رفع مشکلات در بخش مسکن مطالعه و کار کارشناسی لازم است.

مسعود پزشکیان درباره ضرورت کاهش قیمت زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن،گفت: با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از قیمت مسکن مربوط به قیمت زمین است،بنابراین باید پیشنهادهای کارشناسی در خصوص کاهش قیمت زمین بررسی شود.
نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در راستای کاهش قیمت مسکن می توان روی موضوع حذف مالکیت زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن،کار کارشناسی انجام داد.
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت کاهش قیمت زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن گفت: هزینه خرید و اجاره بهای مسکن در کشور بالا است و یکی از مشکلات اصلی زوج های جوان تامین مسکن است.
این نماینده مردم در مجلس دهم در خصوص نیاز جامعه به مسکنی که متناسب با درآمد خانوارها باشد، افزود: در حال حاضر با توجه به بالا بودن قیمت زمین، نرخ بهای تمام شده ی مسکن آماده برای فروش بالا می رود.
پزشکیان گفت: باید پذیرفت هزینه خرید و اجاره بهای مسکن در کشور بالا است و یکی از مشکلات اصلی زوج های جوان تامین مسکن است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.