کد خبر : 5716
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 شهریور 1395 - 15:08

قلعه نوعی: ۳۰ میلیون ترک از تراکتور حمایت کنند/ دوست ندارند نتیجه بگیریم

قلعه نوعی: ۳۰ میلیون ترک از تراکتور حمایت کنند/ دوست ندارند نتیجه بگیریم

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز از هواداران تراکتورسازی تبریز بابت عدم شرکت در طرح سی ، نود گلایه کرد.

گفته های قلعه نوعی در مصاحبه پیش از بازی با سیاه جامگان:

در طرح سی نود شرکت کنید

تبریز قدمت ۴۵۰۰ ساله دارد و در بسیاری زا مسائل جز اولین هاست. چرا در طرح ۳۰ ، ۹۰ تنها ۳۰ هزار نفر شرک کردند. بسیاری از تیم ها با این طرح مشکلاتشان حل شد و باید هواداران با شرکت در این طرح به باشگاه کمک کنند.

برخی ها با شان خبرنگاری بازی می کنند

برخی دوستان مطالبی را انعکاس می دهند که با شان خبرنگار بازی می کنند نامگذاری آنان به نام خبرنگار ظلم به خبرنگاران است. این چه خبری است که قلعه نوعی چاقو خورده است. چون آقایان یکسری ارتباطات دارند و دوست ندارند تراکتور نتیجه بگیرد .

مربی و مدیرعامل می آیند و می روند  تراکتور مال مردم تبریز است سه نفر هستند چون منافع شان نمی آید دست به هر کاری می زنند.این جوری که انعکاس دادند درگیری نبود. در آن مسائل جوری مسائل انعکاس داده شده بود که ما مقصر قلمداد شدیم. می خواهم کمک کنید. مدیرعامل ها و سرمربی ها رفته اند و تنها هواداران و حامیان تیم می مانند.

۳۰ میلیون ترک داریم ۵ درصد شرکت کنند مشکلات مالی حل می شود

. ما حداقل ۳۰ میلیون ترک داریم که اگر ۵ درصد کمک کند کمک بسیاری خوبی به تیم خواهد شد. درخواست دارم مردم با شرکت خود در طرح  سی نود خیلی از مشکلات ما را حل کنند. تنها ۳۰ هزار نفر شرکت کردند

در دو سه سال اخیر تراکتورسازی با تیم های مشهدی مشکل داشته است. تیم فرهاد کاظمی تیم خوبی است و خودش مربی بوده است گه دنبال فوتبال بازی کردن بوده است.

بازی سختی خواهیم داشت. ما هنوز در اول راه هستیم. داریم روز به روز بهتر می شویم. تنها دغدغ ما تعطیلی لیگ است شرایط تراکتور با تیم های دیگر متفاوت است.

دغدغه ما این است که اگر تعطیلات به تیم ما ضربه می زند سودش را تیم ملی ببرد و به جام جهانی صعود کنیم.

استادیوم یادگار را دیدم / چمن اصلی ۶ ماه بعد می آید

با پیمانکار چمن ورزشگاه صحبت کردم. از امروز نصب چمن ها شروع شده و چمن اصلی ۶ ماه بعد آماده خواهد شد. ما چهار بازی انجام دادیم و ۱۷۰ هزار جمعیت را از دست دادیم. در این بی پولی تراکتورسازی از بابت عدم حضور تماشاگران وحمایت در ورزشگاه و عدم بلیط فروشی لطمه خوردیم.

عده ای که خودی هستند چون منافع شخصی شان تامین نمی شود دارند به تراکتور ضربه می زنند. امیدواریم در آخر فصل شرمنده مردم آذربایجان نشویم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.