کد خبر : 6541
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهریور 1396 - 12:40

شان آذربایجان شرقی انتخاب مدیر ارشدی در حد وزیر است نه کمتر

شان آذربایجان شرقی انتخاب مدیر ارشدی در حد وزیر است نه کمتر

علی عباسی – با رفتن جبارزاده از کاخ استانداری آذربایجان شرقی تلاش ها و تحرکات برای تعیین استاندار جدید شروع شده است.

در این میان خبرهایی نیز در خصوص نشست مجمع نمایندگان استان برای انتخاب استاندار مطرح شده که به فاصله یک روز فرهنگی نماینده اصولگرای تبریز خبر از لغو این نشست داد.

بیگی نماینده فعلی مردم تبریز و مدیر ارشد دولت احمدی نژاد در استان بیش از نمایندگان اعتدالی و یا همسوی دولت در خصوص تعیین استاندار اظهار نظر و بلکه عمل می کند و سکوت نمایندگان دیگر استان آذربایجان شرقی در این خصوص و برخی دیگر از مسائل مهم استان جای تامل دارد.

جالب است که خبرگردان و صحنه گردان اخبار مدیران دولت اعتدال در استان  ما اغلب نمایندگان اصولگرای تبریز هستند.

طرح اسامی نظیر خدابخش برای تصدی سمت استانداری آذربایجان شرقی اگر واقعیت داشته باشد نشان از این دارد که دولت تدبیر و امید اهمیت آنچنان زیادی به استان آذربایجان شرقی قائل نیست.

چه اینکه مردم تبریز و استان آذربایجان شرقی انتظار دارند فردی سکان مدیریت ارشد استان را بر عهده داشته باشد که در حد وزیر باشد نه کسی که در دوران مدیریت خود در کارخانجات و یا استانداری نه، توانسته محبوبیت مردمی داشته باشد و نه تحرک قابل توجهی از نظر اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در استان مورد نظر ایجاد کند.

مردم تبریز خاطره خوشی از خدابخش ندارند، نگاهی به عملکرد خدابخش در کارخانه ماشین سازی و استانداری اردبیل نشانگر نارضایتی مردم از عملکرد وی می باشد.

فروش دفتر عظیم مدیریت کارخانه ماشین سازی در تهران به قیمت نازل یادگار فعالیت خدابخش در مدیریت کارخانه مادر صنعتی ماشین سازی تبریز است کارخانه ای که در زمان مدیریت وی در کمای صنعتی به سر می برد. تبریزی ها فراموشکار نیستند!

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.