کد خبر : 677
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 آذر 1392 - 9:15

سمندر: هزینه‌های میلیاردی باشگاه‌ها با یک سوت اشتباه به باد می‌رود

سمندر: هزینه‌های میلیاردی باشگاه‌ها با یک سوت اشتباه به باد می‌رود

آی نیوز – مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت: با ادامه این روند نمی‌توان نتیجه گرفت و هزینه‌های میلیاردی باشگاه‌های با سوت اشتباه داوران به باد می‌رود.

به گزارش آی نیوز به نقل از روابط عمومی باشگاه گسترش فولاد تبریز، غلامرضا سمندر اظهار کرد: شرایط تیم گسترش فولاد در نیم‌فصل دوم بسیار مطلوب است و خوشبختانه با حمایت‌های هیئت مدیره و مالک باشگاه تدارک خوبی را در تعطیلات نیم‌فصل فراهم آوردیم و به نظر من، عملکرد قابل قبولی در خصوص جذب بازیکن و برگزاری اردوی نیم‌فصل داشته‌ایم.
وی افزود: در مورد دو بازی اخیر نیز، نمایش خوبی را ارائه داده‌ایم و گرفتن یک امتیاز از تیم مدعی استقلال در تهران نمی‌تواند نتیجه بدی تلقی شود، در خصوص بازی تراکتور، به نظرم نیمه دوم آنچنان که باید عملکرد خوبی نداشتم، اما در نیمه نخست موقعیت‌های بیشتری داشتیم که می‌توانستیم از آن‌ها استفاده کنیم.
سمندر با اشاره به اینکه در دیدار مقابل تراکتور نیز، مسائل و اشتباهات داوری رقم زننده نهایی نتیجه بازی بود، گفت: متاسفانه به حدی در خصوص مسائل و مشکلات داوری انتقاد و اعتراض کرده‌ایم که ناخواسته به بحث کلیشه‌ای دچار گشته‌ایم و واقعا دیگر نمی‌دانیم با چه بیان و نحوی حرفمان را بزنیم تا بلکه چاره‌ای برای این رویه اندیشیده شود.
سمندر در ادامه افزود: برخورد با داوران و با محروم کردن آنها نمی‌تواند دردی را درمان کند.
مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز با تاکید بر صدمات و تاثیرات غیرقابل تصور اشتباهات داوری در سرنوشت تیم‌ها، گفت: یک سوت اشتباه از سوی داور، می‌تواند، هزینه‌های میلیاردی باشگاه‌ها را به باد دهد و به واقع با توجه به شرایط حاکم بر ورزش و اقتصاد کشور، تحمل چنین روندی که در آن، جواب سرمایه‌گذاری و هزینه در ورزش با بی‌عدالتی و حق‌کشی داده می‌شود و در مقابل اعتراض و انتقاد، جریمه و محرمیت اعمال می‌شود، نمی‌توان به جایی رسید.
سمندر در ادامه اظهارات خود افزود: همانگونه که پیش از این نیز، گفته شده، به نظر بنده، مسائل و اشتباهات داوری، به مشکل جدی برای نتیجه‌گیری گسترش فولاد تبدیل شده است و با این حال نمی‌دانیم در مقابل این رویه چه عکس‌العملی داشته باشیم.
مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد تبریز درخصوص آخرین وضعیت موضوع انتقال بازی‌های خانگی گسترش فولاد به ورزشگاه اختصاصی خود، اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش‌های هیئت مدیره و حمایت‌های بی‌دریغ آقای زنوزی، اکثر نواقص ورزشگاه‌مان را برطرف کرده‌ایم و انشاالله در نخستین بازی خانگی‌مان که دو هفته دیگر مقابل صبای قم خواهد بود، در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد، میزبانی خواهیم کرد.
غلامرضا سمندر، همچنین در خصوص بحث‌ها و شایعات مطرح شده در چند روز اخیر مبنی بر وجود مشکلات مالی در باشگاه گسترش فولاد و اعتراض یکی از بازیکنان تیم به خاطر همین موضوع، گفت: مشکلات مالی در تمام باشگاه‌ها وجود دارد، باشگاه ما نیز از این امر مستثنی نیست ولی به طور قاطع می‌توانم بگویم که باشگاه ما، از جمله خوش حساب‌ترین باشگاه‌های حال حاضر در لیگ برتر فوتبال کشور در فصل جاری است.
سمندر افزود: بازیکن مورد نظر در حال حاضر در تمرینات تیم شرکت می‌کند و مشکل خاصی وجود ندارد.
مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز درباره بحث روز فوتبال کشور، قرعه تیم ملی در جام جهانی، اظهار کرد: به هر حال، همانطور که اکثر کارشناسان و صاحب نظران گفته‌اند، در جام جهانی گروه‌بندی آسان وجود ندارد، جام جهانی، میدانی برای سنجش عیار واقعی تیم‌ها است، به نظر بنده، هر چه قدر که تیم ملی کشورمان در این مسابقات با قدرت بیشتری محک زده شود، به نفع‌مان است و می‌توان از آن به عنوان نقطه عطف بهره برد

 

 

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.