کد خبر : 724
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 آذر 1392 - 11:20

۷ شهردار اسبق تبریز در نشست ادواری شهرداران حضور یافتند

۷ شهردار اسبق تبریز در نشست ادواری شهرداران حضور یافتند

آی نیوز در نخستین نشست ادواری شهرداران اسبق تبریز با شهردار فعلی و مدیران شهری ، بر لزوم هم افزایی همه جانبه برای کمک به توسعه شهری تبریز تأکید شد.

به گزارش آی نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز نشست مشترک شهرداران اسبق با دکتر نجفی شهردار تبریز  مدیران و معاونین ارشد شهرداری صبح امروز با حضور ، مهندس محمد اشرف نیا ، مهندس فراهنگ پور ، مهندس پشمینه آذر ، مهندس قدری ، مهندس فتح الهی ، دکتر درویش زاده و دکتر حاجی پور ، هفت شهردار اسبق و بعد از انقلاب تبریز و معاونین و مدیران ارشد شهرداری برگزار گردید.
در این نشست صمیمی که به ابتکار دکتر نجفی شهردار تبریز و با هدف بهره گیری از تجارب مدیران قبلی شهرداری و استفاده از نظرات ، پیشنهادات و تجربیات شهرداران سابق و اسبق در تدوین برنامه های راهبردی در حوزه مدیریت شهری و نیز احصاء نیازها و مطالبات واقعی و اصلی شهر برای تدوین بودجه های سالانه و نیز برنامه ریزی عملی برای تحقق و تسریع روند توسعه شهری ترتیب یافته و قرار است تداوم همیشگی داشته باشد ، بر لزوم همکاری و تعامل هدفمند در راستای مدیریت برنامه محور تبریز به منظور دستیابی به افق چشم انداز این شهر تأکید شد.
دکتر نجفی شهردار تبریز در این نشست با اشاره به اهداف ایده برگزاری نشست ادواری شهرداران سابق و فعلی تبریز افزود: شهرداران سابق ، پیش قراولان توسعه تبریز هستند و معتقدیم بدون تکیه بر تجارب ، نقطه نظرات و پیشنهادات آنان امکان موفقیت در اداره و توسعه آتی شهر میسر نخواهد شد.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به میثاق خود با اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری افزود: نقطه اتفاق و فصل مشترک اعتقادی شورای اسلامی شهر و شهرداری ، پرهیز از انجام طرح ها و برنامه های سالانه بدون توجه به مطالعه و برنامه ریزی است و ما برای تحقق این هدف خود را مقید به استفاده از نظرات و پیشنهادات همه صاحب نظران هستیم.
دکتر نجفی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: شهرداری تبریز در حال حاضر و به طور همزمان درگیر تدوین برنامه سال ۹۳ و نیز بودجه سال آینده است و از رهگذر تشکیل این نشست ابتکاری به دنبال برنامه ریزی اساسی و دقیق و نیز تدوین بودجه ای واقعی و گره گشا و در کنار آن تلاش برای تأمین و جذب درآمدهای پایدار شهری است که امیدواریم از قبل این قبیل نشست ها ، ابن امر محقق گردد.
شهردار تبریز در عین حال از اعلام و تشریح نتایج این نشست طی روزهای آینده خبر داد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.