کد خبر : 8651
تاریخ انتشار : جمعه 7 اردیبهشت 1397 - 10:27

مطالبات کارگران بیشتر متوجه وزارت بهداشت و درمان است

مطالبات کارگران بیشتر متوجه وزارت بهداشت و درمان است

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی با اشاره ضرورت موازنه قانون کار با منافع کارگران گفت: مطالبات کارگران بیشتر متوجه وزارت بهداشت و درمان است….

کریم صادق زاده ظهر جمعه در همایش بزرگ کوهنوردی خانوادگی و همگانی به مناسبت هفته کارگر در تفرجگاه عینالی تبریز، افزود: مطالبات صنفی کارگران و بازنشستگان از نمایندگان مجلس بازبینی قوانین کار، پیرامون حق درمان کارگران است.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر اینکه حقوق و دستمزد کارگری حق الناس است، متذکر شد: مجلس با مصوبات غیر منطقی سعی در عدم تحقق کامل حقوق کارگری دارد و الزام ورود شورای نگهبان در این موضوع احساس می شود.

صادق زاده ادامه داد: از وزارت کار می‌خواهیم با جلو گیری از گسترش قراردادهای موقت کار حافظ منافع کارگران باشد و نسبت به ساماندهی وضعیت این نوع قراردادها اقدام کند.

image

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز همچنین گفت: رایزنی های اولیه با استاندار آذربایجان شرقی در خصوص برگزاری و اخذ مجوز راهپیمایی با شکوه کارگران به مناسبت فرا رسیدن ۱۱اردیبهشت سالروز جهانی کارگر در مسیرهای منتهی به خانه کارگر تبریز انجام شده است.

وی با تاکید بر ضرورت رفع موانع تولید و اشتغال متذکر شد: حمایت از برند های شاخص تبریز مانند صنعت چرم در تولید کیف و کفش، هنر صنعت فرش دستباف، صنایع غذایی مصداق بارز حمایت از کالای ایرانی است و کارگران با شعار تبریز ۲۰۱۸ توجه گردشگران داخلی و خارجی را به این برند ها جلب می کنند./منبع مهر


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.