کد خبر : 1070
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 خرداد 1393 - 15:00

انتقال تیم ماشین سازی به شهرداری قطعی شد

انتقال تیم ماشین سازی به شهرداری قطعی شد

آی نیوز: دکتر شهرام دبیری گفت: با تصمیم شورای سازمان ورزش شهرداری تبریز از این پس شهرداری کلانشهر تبریز مدیریت قدیمی ترین باشگاه ورزشی شمالغرب کشور را بر عهده خواهد داشت.

 

رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز با اشاره به درخواست های مکرر پیشکسوتان و هواداران ماشین سازی و اهالی فوتبال در خصوص ورود شهرداری تبریز به مدیریت تیم ماشین سازی اظهار داشت:شورای سازمان ورزش شهرداری کلانشهر تبریز در آخرین جلسه خود با انتقال مدیریت تیم ماشین سازی تبریز به شهرداری کلانشهر موافقت کرد.

عضو شورای سازمان ورزش شهرداری اظهار داشت: به دنبال موافقت شهردار تبریز و محول شدن این تصمیم به شورای سازمان ورزش، این شورا در آخرین جلسه خود این موضوع مهم را مورد تصویب قرار داد.

دبیری ادامه داد: با تصمیم شورای سازمان ورزش مقرر شد تیم ماشین سازی تبریز زیر نظر سازمان ورزش شهرداری و در مسابقات لیگ دسته دوم کشور فعالیت بنماید.

وی با اشاره به دهها هزار هوادار تیم ماشین سازی تبریز گفت: در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و جلوگیری از اضمحلال قدیمی ترین تیم شمالغرب کشور این مهم صورت گرفت و امیدواریم با این کار توانسته باشیم دغدغه خاطر فوتبال دوستان تبریزی را مرتفع نماییم.

بنا بر این گزارش علی اصغر کوشافر، صادق نجفی، شهرام دبیری، اکرم حضرتی، محمدحسین جعفری و علی نوای باغبان نیز در ترکیب این شورا حضور دارند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.