کد خبر : 12085
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 تیر 1397 - 6:39

به دنبال میزبانی شایسته در تبریز هستیم/ حضور ۱۶ تیم در مسابقات بی‌سابقه است

به دنبال میزبانی شایسته در تبریز هستیم/ حضور ۱۶ تیم در مسابقات بی‌سابقه است

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی گفت: در تلاش هستیم میزبان سربلندی در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا باشیم….

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی گفت: در تلاش هستیم میزبان سربلندی در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا باشیم.

به گزارش آی نیوز، ایوب بهتاج در کنفرانس خبری مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا که در تبریز برگزار می‌شود، اظهار داشت: به دلیل رویداد ۲۰۱۸ تبریز امسال از لحاظ ورزشی سال پرفشاری را پیش‌رو داشته و میزبانی مسابقات متعدد ورزشی را برعهده داریم، این روند میزبانی همچنان ادامه دارد.

وی گفت: در همین راستا میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا به تبریز محول شده است و مصمم هستیم در این رقابت‌ها میزبان شایسته‌ای باشیم.

بهتاج تصریح کرد: این مسابقات علتی شد که ۲ سالن خود را استانداردسازی کنیم و بهترین کف را در سالن شهید پورشریفی نصب کرده و نور سالن هم به ۱۸۰۰ لوکس افزایش داده شد و جایگاه ویژه هر ۲ سالن اقدمی و پورشریفی را ترمیم و توسعه دادیم.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: زمان آماده شدن سالن از سوی کارشناسان، ۶ ماه عنوان شده بود، اما با یک تلاش شبانه‌روزی و حضور ۳ شیفت کار، این ۲ سالن برای برگزاری مسابقات قهرمانی والیبال نوجوانان آسیا مهیا شد.

وی یادآور شد: تا به امروز تیم‌های عمان، قطر، پاکستان و تیم ملی ایران وارد تبریز شدند و قرار است امشب تیم نیوزلند و فردا صبح هم تیم کره‌جنوبی وارد تبریز شوند.

دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان والیبال آسیا از هشتم تا پانزدهم تیرماه سال‌جاری در سالن شهید پورشریفی و سالن شهید صمد اقدمی تبریز برگزار می‌شود.

ایران، ژاپن، کره‌جنوبی، چین، چین تایپه، تایلند، استرالیا، سریلانکا، هنگ‌کنگ، عمان، هند، قزاقستان، نیوزلند، ازبکستان، پاکستان، قطر، مالزی و ترکمنستان تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات هستند‌.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.