کد خبر : 12681
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 تیر 1397 - 11:19

نرخ کرایه تاکسی مسیرهای مختلف تبریز به تصویب رسید

نرخ کرایه تاکسی مسیرهای مختلف تبریز به تصویب رسید

دبیر پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تبریز از تصویب نرخ کرایه تاکسی های درون شهری خبر داد و گفت: در جلسه صبح امروز شورای شهر تبریز نرخ کرایه تاکسی مسیرهای مختلف به تصویب رسید.

 

دبیر پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تبریز از تصویب نرخ کرایه تاکسی های درون شهری خبر داد و گفت: در جلسه صبح امروز شورای شهر تبریز نرخ کرایه تاکسی مسیرهای مختلف به تصویب رسید.

به گزارش آی نیوز، علی آجودان زاده در حاشیه شصت و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اینکه این لایحه قبل از این یکبار در شورای شهر تصویب شده بود، افزود: با اعتراض فرمانداری در خصوص کرایه برخی مسیرها به شورا بازگشت داده شده بود که پس از اعمال اصلاحات در کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر بررسی و تصویب شد.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز اظهار داشت: پس از اظهار نظر اعضای شورای شهر این لایحه با تغییرات اعمال شده به تصویب رسید. این مصوبه پس از تایید در فرمانداری اجرایی می شود.

علی آجودان زاده بررسی ظرفیت های تبریز در خصوص فضای سبز و ورزشی را یکی دیگر از موضوعات مورد بحث شورا عنوان کرد و خاطر نشان کرد: طرح جامع فضای سبز در کمیسیون محیط زیست تدوین می‌شود که طبق برنامه در آینده معاونت شهرسازی شهرداری و کمیسیون شهرسازی شورا هم به این موضوع ورود می‌کنند.

وی با تاکید بر اظهارات اعضای شورای شهر تبریز ادامه داد: موفقیت در بازچرخانی تبریز منجر به کاهش وابستگی به زرینه‌رود و افزایش آب ورودی به دریاچه ارومیه می‌شود، همچنین به عنوان برندی برای تبریز نشانگر توسعه یافتگی این شهر تلقی می‌شود.

آجودان زاده با اشاره به صحبت های رییس شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد:  شهرداری در وضعیت بد مالی نیست ولی این حرف به این معنا نیست که شرایط ما به اندازه ای خوب است که تدارکات چی ادارات دیگر شویم. او با تقدیر از زحمات کارکنان شهرداری گفت: جا دارد از تلاش خدمتگزاران شهرداری تشکر کنیم.

دبیر پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه به تشریح موضوعات مورد بررسی دیگر در این جلسه پرداخت و متذکر شد: شهرداری تبریز تاکنون برای پرداخت حقوق پرسنل خود از جایی وام نگرفته که این مهم، امر بسیار قابل توجهی است که باید برای درآمد پایدار شهر چاره های اساسی اندیشیده شود.

علی آجودان زاده گفت: نتایج کارشناسی از کمیسیون های مختلف شورا می تواند به یکی از ساز و کار های حل معضلات شهری تبدیل شود و پیشنهاد ساماندهی دستفروش ها با راه اندازی بازارچه های مختلف از جمله بازارچه شب از طریق کمیسون سرمایه گذاری و بهبود کسب و کار تاثیر گذار خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.