کد خبر : 12927
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 تیر 1397 - 16:53

اختصاص ۲۳۰ میلیارد تومان ویژه زنان سرپرست خانوار

اختصاص ۲۳۰ میلیارد تومان ویژه زنان سرپرست خانوار

عضو هیات رئیسه فراکسیون زنان مجلس با اشاره به اینکه در کلانشهر تهران بیشترین زنان سرپرست خانوار وجود دارند، گفت: در سال جاری ۲۳۰ میلیارد تومان بودجه برای زنان سرپرست خانوار تصویب کرده‌ایم تا به راحتی تحت حمایت بهزیستی قرار گیرند.

فاطمه ذوالقدر در جشنواره دختران و حمایت‌های اجتماعی از آنها که در سالن تلاش وزارت رفاه برگزار شد، گفت: تلاش مسئولان معطوف به حضور فعالانه زنان در جامعه است در حالی که فقط کسب تحصیل و علم کافی نیست و باید به موضوعات اجتماعی این قشر نیز توجه شود.

عضو هیات رئیسه فراکسیون زنان مجلس ادامه داد: زنان و دختران در حال حاضر در دانشگاه‌ها پیشگام هستند اما امیدواریم پس از دوران تحصیلی‌شان همان اعتبار و جایگاه برایشان در جامعه حفظ شود.

ذوالقدر تصریح کرد: مشکل امروز زنان اشتغال است ما در مجلس از زنان برای تأمین اشتغال‌شان حمایت می‌کنیم تا بتوانند در همه عرصه‌ها تلاش کرده و خلاقیت‌های خود را در معرض نمایش قرار دهند.

وی گفت: حتی ما می‌خواهیم دختران و زنان ما در عرصه‌های اجتماعی به ویژه ورزش نیز فعالیت کرده و بتوانند نشاط اجتماعی کسب کنند.

عضو هیات رئیسه فراکسیون زنان مجلس گفت: بیشترین تعداد زنان سرپرست خانوار و آسیب‌های اجتماعی نیز در کلانشهر تهران وجود دارد و ما برای زنان سرپرست خانوار در سال جاری ۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده‌ایم تا به راحتی بتوانند تحت پوشش سازمان بهزیستی و نهادهای حمایتی قرار گیرند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.