کد خبر : 1306
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 20:34

خطیبی:در بازی فولاد حمایتمان کنید/ نوکر آذربایجان هستم، بدون طرفداران هیچیم

خطیبی:در بازی فولاد حمایتمان کنید/ نوکر آذربایجان هستم، بدون طرفداران هیچیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی بعد از قهرمانی در جام شهدا و پیروزی در برابر استقلال قلعه نوعی گفت: من نوکر آذربایجان و مردم این دیار هستم و با تمام توان برای موفقیت تراکتورسازی فعالیت می کنم.

 

رسول خطیبی در گفتگوی زنده با خیابانی گزارشگر شبکه سوم سیما اظهار داشت: ما هنوز تیم کاملی نیسیم و باید دو سه بازیکن نیز به تیم تراکتورسازی بپیوندد.

خطیبی اظهار داشت: علاوه بر اینکه باید دو سه بازیکن به ترکیب تیم بیاوریم چند بازیکنمان نیز هنوز به مرز آمادگی نرسیده اند از جمله آل نعمه که دو جلسه با ما تمرین کرده است.

 خطیبی در پاسخ به سوال گزارشگر تلویزیون در خصوص هدف از حضور در این رقابتها گفت: هدف اصلی محک بازیکنان تیم بود هرچند شنیده ام این جام در سالهای بعد هم وجود خواهد داشت.

وی با تبریک این پیروزی به مردم آذربایجن از تمامی طرفداران تراکتورسازی خواست تیم خود را در اولین هفته رقابتهای لیگ برتر حمایت کنند و حضور پرشوری در ورزشگاهها داشته باشند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از شکل بازی‌ها رضایت دارد خاطرنشان کرد: برای برگزاری این بازی‌ها تلاش بسیاری انجام شد. این اولین جام شهدا بود و شنیده‌ام قرار است در سال‌های آینده هم برگزار شود. قدم خوبی بود و در آینده تراکتورسازی به عنوان اولین قهرمان این جام شناخته خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.