کد خبر : 1341
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 مرداد 1393 - 7:34

غلامرضا امینی رئیس فدراسیون قایقرانی شد/ اسبقیان دست خالی به تبریز بازگشت

غلامرضا امینی رئیس فدراسیون قایقرانی شد/ اسبقیان دست خالی به تبریز بازگشت

 

 

 

محمد شروین اسبقیان مورد اقبال مجمع عمومی فدراسیون قایقرانی قرار نگرفت.در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون قایقرانی، رئیس این فدراسیون مشخص شد.

مجمع انتخاباتی فدراسیون قایقرانی از ساعت ۱۰ صبح امروز (یک‌شنبه) به ریاست نصرالله سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد و غلامرضا امینی به مدت ۴ سال به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد. در انی مجمع که ۳۸ عضو داشت در نهایت غلامرضا امینی با کسب ۲۲ رای برای چهار سال به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد. وحید مرادی در این مجمع با ۱۰ رای دوم شد و حسن‌پور نیز با ۶ رای سوم شد.
به گزارش تسنیم، رسول محمد صادقی، وحید مرادی، محسن میلاد، غلامرضا امینی، عمران پورعسگرپرست، بهزاد اتابکی، محمد شروین اسبقیان، علیرضا سهرابیان، خسرو ابراهیمی، حسین مطیع، حسن پور و عسگری ۱۲ کاندیدای این انتخابات بودند که در نهایت تنها ۳ کاندیدا برای ریاست فدراسیون رقابت کردند.
قبل از شروع مجمع خسرو ابراهیمی با حضور در آکادمی ملی المپیک و جایگاه نامزدهای انتخابات فدراسیون انصراف خود را اعلام کرد اما وی تا پایان جلسه در این مجمع حضور داشت. همچنین رسول محمد صادقی به دلیل اینکه بازنشسته بوده نتوانست در این مجمع شرکت کند. حسین عسگری نیز بدلیل اینکه در گذشته رئیس فدراسیون شمشیربازی بوده و مجوز وزیر ورزش و جوانان را ندارد براساس قانون نمی توانست در این مجمع شرکت کند. با این حال صادقی و عسگری در انی مجمع حاضر شدند که حضور آنها با واکنش سجادی همراه شد.
نصرالله سجادی در این خصوص گفت: شما دو نفر براساس قانون نمی‌توانید در انتخابات شرکت کنید. آقای صادقی براساس قانون بازنشسته بوده و نمی‌تواندت در انتخابات شرکت کند. آقای عسگری نیز در گذشته رئیس فدراسیون شمشیربازی بوده که برکنار شده است.
پس از صحبت‌های سجادی، صادقی خطاب به وی اظهار داشت: قرار است ظرف ۲ روز آینده مجوز من از سوی وزیر امضا شود و این مجوز اکنون آماده است.
عسگری نیز در پاسخ به سجادی عنوان کرد: من از ریاست فدراسیون شمشیربازی برکنار نشدم و خودم انصراف دادم. جدا از آن اگر قراتر بود حضور من غیرقانونی باشد تاکنون نامه‌ای در این خصوص به من زده می‌شد اما زمانی‌که وزیر چیزی را اعلام نکرده یعنی حضور من بدون مشکل است.
سجادی پس از پایان صحبت‌های این ۲ کاندیدا انتخابات فدراسیون قایقرانی گفت: ملاک ما قانون است و من نیز نمی‌توانم برخلاف آن عمل کنم و به همین دلیل شما نمی‌توانید در این مجمع حضور داشته باشید.
پس از این صحبت نصرالله سجادی صادقی مجمع را ترک کرد. البته شروین اسبقیان نیز از ابتدا در این مجمع حضور نداشت.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.