کد خبر : 1393
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1393 - 17:31

گزینه های مدیرعاملی ماشین سازی چه کسانی هستند؟

گزینه های مدیرعاملی ماشین سازی چه کسانی هستند؟

در حالی که تیم ماشین سازی تبریز در آستانه تحویل به شهرداری تبریز می باشد و کارهای اولیه این انتقال در هئیت فوتبال به اتمام رسیده است گمانه زنی ها برای انتخاب مدیرعامل تیم آغاز شده است.

 

تاکنون در جمع محافل دوستداران ماشین سازی چهار گزینه در این مورد مطرح شده است که هر کدام شانس مشخصی برای این سمت دارند.

با توجه به اینکه مدیریت و مالکیت تیم به شهرداری تبریز منتقل خواهد شد محتمل ترین گزینه گزینه انتخابی شهردار تبریز و شورای ورزش شهرداری تبریز خواهد بود.

از سوی دیگر گزینه ای نیز از سوی هئیت فوتبال برای این سمت مطرح است.

گزینه سوم یکی از پیشکسوتان تیم ماشین سازی تبریز می باشد.

گزینه چهارم نیز یکی از مدیران قبلی می باشد. با توجه به اینکه هنوز انتقال قطعی تیم به شهرداری تبریز صورت نگرفته است به نظر می رسد هرگونه اعلام نظر در مورد گزینه اصلی مورد نظر برای تصدی مدیرعاملی باشگاه ماشین سازی تبریز زود هنگام باشد.

امیدواریم با تعامل سازنده ای که درحال حاضر بین هئیت فوتبال، تربیت بدنی و شهرداری تبریز بوجود آمده است بیش از این فرصت طلایی آماده سازی پیش از فصل تیم ماشین سازی تبریز از دست نرود و این تیم با آمادگی کامل در مسابقات شرکت نماید.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

behnam چهارشنبه , ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۷:۳۴

آقایان شورای شهر ماشین رو خوب ببندید که میخوایم لیگ برترو بعد چند سال با ماشیت بترکونیم!

از کرنر پنجشنبه , ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۶

همگی این جمله را می دانیم و بارها تکرار شده است . ” ماشین سازی تنهاست” . سبزقبایان به دنبال یک حامی و پشتیبانند. از موسسه ای که منحل شد تا بدبیاری و بداقبالی های همیشگی این باشگاه که انگار تمامی ندارد. زمان اندکی به مسابقات لیگ یک باقی مانده است و تیم شهرداری تمرینات خود را ادامه می دهد و مشخص نیست نام ماشین سازی به این تیم پیوند می خورد یا نه. هیئت فوتبال در حال بررسی اسناد مالی این باشگاه است و مخالفتی با این امر ندارد. سازمان ورزش شهرداری وشورای شهر به توافق رسیده اند ولی هنوز این اقدام نهایی نشده است. اخبار غیر رسمی از تحمیل مدیریت باشگاه به فردی خاص در یک نهاد خاص حکایت می دهند. فردی که چند سال گذشته از او به عنوان مدیرعامل احتمالی باشگاه تراکتورسازی تبریز یاد می شد.

داد پنجشنبه , ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۷

کسانی که همواره دایه مهربانتر از مادر برای ماشین سازی تبریز بوده اند، در ظاهر هیچ گونه مخالفتی با قرارگیری نام ماشین سازی باامتیازباشگاه شهرداری تبریز ندارند ولی انتقال امتیاز را منوط به مدیرعاملی فردی خاص می دانند. این اقدامات ناشایست به وجهه و شخصیت فوتبال تبریز ضربه زده است در حالی که همگی می دانیم کشتی به گل نشسته دیگر نیازی برای لابی گری در پیرامونش ندارد و مشخص نیست و در نهایت اتلاف وقت مصیبت جدیدی به فوتبال استان اضافه می کند. زمان که می گذرد لحظه مرگ ماشین سازی نزدیک می شود و مثل اینکه باید به چنین لحظه ای نزدیک شد و آن را حس کرد.