کد خبر : 1449
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهریور 1393 - 8:24

تراکتور با خطیبی در راه کسب افتخار/ به رسول کمک کنیم

تراکتور با خطیبی در راه کسب افتخار/ به رسول کمک کنیم

اگر باخت اتفاقی تراکتورسازی مقابل پدیده را به حساب نیاوریم تیم تراکتورسازی تبریز تا اینجای کار بهترین نتیجه ی پنج هفته اول مسابقات در طول ۱۴ سال اخیر خود در لیگ برتر و جام آزادگان را کسب کرده است.

 این رویداد یک اتفاق نیست بلکه حاصل زحمات تمامی مربیان و بازیکنان و بالاخص مدیریت فنی رسول خطیبی بر تیم تراکتورسازی می باشد.

آغاز طوفانی شاگردان رسول خطیبی در لیگ برتر این نوید را به هواداران می دهد که تراکتورسازی در این فصل می تواند دو جام را به کلکسیون افتخاراتش بیافزاید.

اما چیزی که در این میان مایه نگرانی است عدم استقبال هواداران از بازیهای تراکتورسازی می باشد. حضور ۵ یا ده یا ۱۵ هزار طرفدار در بازیهای خانگی تراکتور زنگ خطری است که می تواند بی انگیزگی را به تیم تزریق کند.

مسئله هر چه که باشد آنقدر مهم نیست که بتواند مانع حضور هواداران در ورزشگاه باشد.

اگر چه رسول خطیبی برخی قلم های مسموم را یکی از عوامل اصلی سردی سکوهای یادگار می داند اما این فقط یک مورد از موارد متعدد کم شدن تعداد هواداران تراکتور در یادگار است.

بی شک بی برنامه گی مدیران در رابطه با هواداران، عدم ارتباط مناسب باشگاه  با هواداران و نبود یک کانون هواداران فعال و پویا و نماینده واقعی هواداران، ورود اپیدمی فوتبال زدگی در بین هواداران در کل کشور، مصائب رسیدن به یادگار امام، ساعات بد انجام بازیها، عدم وجود وسایل ایاب و ذهاب کافی برای رسیدن به ورزشگاه و گرانی بلیط نیز از دیگر عومل هستند.

بی شک اگر هواداران از تراکتورساز جام می خواهند باید به ورزشگاه بروند . چون رسول نیز اعلام کرده است که نیامدن هواداران زنگ خطر برای افول تراکتوررا به صدا در می آورد.

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.