کد خبر : 15760
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1397 - 3:55

شهرداری تبریز به بازیکنان بومی‌اش افتخار می‌کند

شهرداری تبریز به بازیکنان بومی‌اش افتخار می‌کند

سرپرست تیم فوتبال شهرداری تبریز با اشاره به اینکه در بین ۱۷ تیم حاضر در لیگ دسته اول فوتبال کشور کم هزینه ترین تیم محسوب می شویم گفت: با این وضعیت، برد شیرین سه بر صفر مقابل تیم متمول مس به دست آمده است.

سرپرست تیم فوتبال شهرداری تبریز با اشاره به اینکه در بین ۱۷ تیم حاضر در لیگ دسته اول فوتبال کشور کم هزینه ترین تیم محسوب می شویم گفت: با این وضعیت، برد شیرین سه بر صفر مقابل تیم متمول مس رفسنجان به دست آمده است.

به گزارش آی نیوز، احد میرزایی، با اشاره به اینکه شهرداری تبریز به جوانان بومی خود افتخار می کند اظهار کرد: بازی بسیار خوبی برابر میزبان خود انجام دادیم و خدا را شکر مزد زحمات و بازی خوب خود را گرفتیم و صاحب سه گل و سه امتیاز شیرین شدیم.

وی ادامه داد: این پیروزی حاصل تلاش کادرفنی، سرپرستی، اجرایی، پزشکی، بازیکنان، تدارکات و پشتیبانی بود اما من از طرف کل مجموعه تیم این پیروزی را به آقای دکتر رحیمی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز تقدیم میکنم. کسی که دلسوزترین فرد برای ورزش تبریز است و در ادامه حیات تیم فوتبال شهرداری تبریز بیشترین تلاش و ازخودگذشتگی را متحمل شده است.

میرزایی گفت: اگر امروز این سه امتیاز شیرین و مهم توسط تنها تیم تبریزی حاضر در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور کسب و دل فوتبالدوستان شهر شاد شد، در سایه درایت و پیگیری شبانه روزی مجموعه مدیریتی باشگاه بوده و حالا ما این امید را داریم که با انگیزه و روحیه بالایی به بازی های آینده فکر کنیم.

وی گفت: شهرداری تبریز تیمی جوان و صد در صد بومی دارد و کم هزینه ترین تیم فوتبال حاضر در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور است اما با این حال دارای نیروی جوانی و تعصب فراوان است و این فاکتورها بزرگترین دارایی این تیم محسوب می شود.

گفتنی است تیم فوتبال شهرداری تبریز در هفته پنجم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور امروز شنبه در رفسنجان با سه گل مهدی قریشی، فرشاد بیابانی و دانا نقشبندی میزبان خود تیم مس را با شکست مواجه کرد و با سه امتیاز به تبریز بازگشت.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.