کد خبر : 1577
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 شهریور 1393 - 8:00

سلام استقلال تهران به حاشیه؛ بازیکنان جریمه می شوند

سلام استقلال تهران به حاشیه؛ بازیکنان جریمه می شوند

 مدیران استقلال با اعلام جریمه نقدی برای بازیکنان استقلال به دلیل باخت مقابل نفت تهران و فولادخوزستان به حاشیه های این تیم سلام داند.

بعد از اینکه استقلال تهران در لیگ برتر ۲ شکست متوالی را متحمل شد این موضوع مطرح شد که بازیکنان این تیم با جریمه مواجه خواهند شد.

این موضوع در جلسه هیات مدیره روز گذشته استقلال بررسی شد و با توجه به تدوین آئین‌نامه انضباطی و تشکیل کارگروه ۴ نفره برای پاداش‌ها و جرائم، مقرر شد بازیکنان به علت ۲ شکست متوالی با جریمه‌ رو به رو شوند.

کامران  صاحب‌پناه رئیس هیات مدیره استقلال گفت: کارگروه انضباطی و تشخیص جرائم و پاداش‌ها در نهایت به این جمع بندی رسیده که جریمه‌ای به صورت کلی برای بازیکنان در نظر گرفته شود اما هنوز مبلغ دقیق آن اعلام نشده است.

 ۴ لیدر استقلال تا اطلاع ثانوی محروم شدند

۴ لیدر تیم فوتبال استقلال تا اطلاع ثانوی از حضور در ورزشگاه‌ها محروم شدند.
    پس از اتفاقاتی که در دیدار امیدهای استقلال و پرسپولیس رخ داد، ۴ لیدر تیم فوتبال استقلال از حضور در ورزشگاه‌ها تا اطلاع ثانوی محروم شدند. این تصمیم روز گذشته در باشگاه استقلال گرفته شد و مقرر گردید این ۴ نفر حتی تیم استقلال را در سفر به اصفهان همراهی نکنند و تا زمانی که جلسه بعدی در مورد وضعیت آنها تشکیل نشود حق حضور در ورزشگاه‌ها را نخواهند داشت.
 در جریان دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در رده سنی امیدها پس از پایان مسابقه بین بازیکنان دو تیم و تماشاگران درگیری بوجود آمد که پلیس امنیت نیز به این ماجرا ورود پیدا کرده است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.