کد خبر : 1779
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 آبان 1393 - 9:27

رئیس شورای آذربایجان شرقی:حمایت از ماشین سازی وظیفه همه مسئولان است

رئیس شورای آذربایجان شرقی:حمایت از ماشین سازی وظیفه همه مسئولان است

رئیس شورای اسلامی آذربایجان شرقی گفت: حمایت از تیم ماشین سازی تبریز وظیفه تمامی مسئولان ذیربط بخصوص شورای اسلامی و شهرداری تبریز می باشد.

دکتر احتشام حاجی پور در خصوص تیم ماشین سازی تبریز گفت: از نظر بنده انتقال مالکیت تیم ماشین سازی به مجموعه شهرداری باید صورت گیرد و بنده نیز مانند سایر همکارانم در شورای شهر موافق حمایت و مدیریت شهرداری بر تیم ماشین سازی هستم.
عضو شورای اسلامی اظهار داشت: چند ده هزار هوادارماشین سازی و دهها هزار فوتبال دوست تبریزی شهروندان تبریز هستند و باید به انتظار به حق آنان در خصوص حمایت از قدیمی ترین تیم تبریز پاسخ مناسبی بدهیم.
دکتر حاجی پور با اشاره به اینکه تلاش ما بازگشت دوباره این تیم به سطح اول فوتبال تبریز و حل ریشه ای مشکلات تیم می باشد گفت: با انتقال تیم ماشین سازی به شهرداری تبریز باید مشکلات قبلی هم از نظر مالی و هم از نظر امکانات رفع گردیده و امکانات سخت افزاری مناسبی در اختیار باشگاه قرار گیرد.
وی در ادامه اظهار داشت: در زمان مالکیت قبلی تیم ماشین سازی تبریز شهرداری تبریز مغازه ای با تصویب شورای اسلامی شهر به این باشگاه تحویل داده شده بود که باید وضعیت آن مغازه مشخص شود.
دکتر حاجی پور با اشاره به اجرای بیش از ۵۰۰ پروژه عمرانی، خدماتی و فضای سبز در کل شهر تبریز در سال جاری توسط شهرداری تبریز گفت: شهرداری تبریز امسال عملکرد موفق و درخشانی داشته است و این روند باید در سال آینده نیز تداوم داشته باشد.
حاجی پور در پایان با اشاره به اینکه بودجه سال ۹۴ شهرداری تبریز باید با محوریت نگاه متوازن به برنامه های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و سلامت شهروندان نوشته شود اظهار داشت: توجه به ورزش باید با رویکرد ایجاد نشاط اجتماعی از یک سو و ترویج فرهنگ ورزش در بین شهروندان باید جایگاه متمایز و مشخصی در بودجه سال آینده شهرداری تبریز داشته باشد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.