کد خبر : 1786
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1393 - 5:16

خطیبی: استقلال با خوش شانسی یک امتیاز از تبریز گرفت

خطیبی: استقلال با خوش شانسی یک امتیاز از تبریز گرفت

 

 

 

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با تاکید بر اینکه این تیم مقابل استقلال فوتبالی زیبا و روان ارایه کرد، گفت: حریف فقط با چاشنی شانس صاحب یک امتیاز شد.

رسول خطیبی جمعه شب در کنفرانس خبری بعد از بازی با استقلال تهران، افزود: با وجود اینکه ما دو امتیاز مهم این بازی را از دست دادیم اما فوتبال بی نقص و زیبای ما را همگان مشاهده کردند و فوتبال دوستان دیدند که در فوتبال امروز اسم ها بازی نمی کنند.
وی گفت: کمتر تیمی در کشور فوتبالی همچون تراکتورسازی ارایه می کنند که البته ۵۰ درصد این توانایی های بازیکنان به هواداران پرشور و شعور ما وابسته است، چون بزرگی تراکتور به دلیل داشتن چنین هواداران متعصب و با فرهنگ است.
خطیبی با بیان اینکه فوتبال کشور باید به داشتن تماشاگران تبریزی که ورزشگاه های خالی را پر می کنند افتخار کند، گفت: این هواداران نشان دادند که با وجود فضاسازی های برخی بدخواهان، همچنان یار و یاور تیم محبوب خود بوده و با احترام به حریفان از تیم خود عاشقانه پشتیبانی می کنند.
وی افزود: تراکتورسازی هم اکنون به یک تیم منسجم و خوبی تبدیل شده که بودن یا نبودن بازیکنی خاص در نوع فوتبال آن تاثیر ندارد و امروز نفراتی که جایگزین بازیکنان اصلی شدند، این واقعیت را به اثبات رساندند و من از تمام بازیکنان که مثل هواداران برای موفقیت تیم تلاش می کنند، بسیار راضی هستم.
خطیبی با اشاره به نوع گل های خورده تراکتور در این بازی، گفت: هیچ یک از گل های استقلال تاکتیکی و روی حرکات تیمی به ثمر نرسید و این نشان می دهد که ما روی تدابیر تاکتیکی آنها کار کرده و اجازه خود نمایی به آنها روی دروازه خودمان را ندادیم.
وی گرفتن پنج دقیقه وقت اضافه در نیمه دوم و همچنین اخراج نشدن دو بازیکن استقلال را از نقاط چالش بر انگیز این بازی عنوان کرد و افزود: قاضی میدان که از بهترین داوران آسیا به شمار می رود، می توانست روی حرکات غیر ورزشی جاسم کرار و خسرو حیدری، هر دو را از زمین بازی اخراج کند.
خطیبی اضافه کرد: در نیمه دوم نیز که بازی بسیار سرعتی دنبال می شد و توپ لحظه ای سرگردان نبود، گرفتن پنج دقیقه وقت تلف شده جای تعجب داشت.
وی گفت: با این حال من از تیم داوری این بازی حساس و مهم قدردانی می کنم و از زحمات جامعه داوری برای فوتبال کشور سپاسگزارم.
سرمربی تراکتورسازی ابراز امیدواری کرد دو امتیاز از دست رفته این بازی در دیدارهای بعدی با حمایت هواداران تراکتور جبران شود.
دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران با نتیجه دو بر دو تساوی به پایان رسید.
تراکتور با این تساوی همچنان با ۲۸ امتیاز در صدر و استقلال با ۲۴ امتیاز به رده پنجم جدول رده بندی سقوط کرد.
سرخپوشان تبریز در هفته ۱۵ لیگ برتر روز پنج شنبه ۲۹ آبان ماه جاری در تهران به مصاف نفت این شهر می رود.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.