کد خبر : 1813
تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1393 - 7:38

شهردار تبریز: ماشین و تراکتور برند ورزش تبریز هستند

شهردار تبریز: ماشین و تراکتور برند ورزش تبریز هستند

شهردار کلانشهر تبریز تقویت و حفظ برند های تبریز را اولویتی اساسی برای مسئولان شهر دانست و در این راستا احیای باشگاه ماشین سازی را احیای یک برند معتبر ورزشی دانست.

دکتر صادق نجفی که برای تماشای دیدار ماشین سازی تبریز و شاهین کیش در ورزشگاه باغشمال حضور یافته بود اظهار داشت: خوشبختانه با حمایت و مدیریتی که مسئولان استان بر تیم تراکتورسازی تبریز داشته اند این تیم در بهترین دوران ورزشی خود به سر می برد.

شهردار تبریز اظهار داشت: از سالیان گذشته مراجعات و درخواستهای مکرر هواداران باشگاه ماشین سازی تبریز مبنی بر حمایت عادلانه از این تیم به دغدغه مسئولان تبدیل شده بود.

وی اظهار داشت: در طول یک سال گذشته هواداران این تیم قدیمی بارها از طریق مراجعه حضوری، ارسال نامه ها و طومارها خواستار حمایت شهرداری از این تیم بودند که با نظر اعضای شورا تصمیم به این کار گرفته شد.

دکتر نجفی تصریح کرد: ماشین سازی تبریز و تراکتورسازی هر دو برند فوتبال تبریز هستند و تیم ماشین سازی با تاریخ درخشان خود توانسته است دهها و صدها فوتبالیست را به فوتبال تبریز و کشور هدیه دهد.

وی گفت: وضعیت این تیم در سالهای گذشته نامناسب و آزاردهنده بود و این وضعیت اصلا در شان این تیم مردمی و با سابقه نبوده است.

شهردار تبریز که در نیمه مسابقه ماشین سازی تبریز و شاهین کیش در رختکن تیم ماشین سازی تبریز حضور یافته بود اظهار داشت: بازیکنان باید بدانند که پیراهن چه تیم بزرگی را به تن کرده اند و ما هم قول می دهیم حمایت جانانه ای از تیم ماشین سازی تبریز داشته باشیم.

شهردار تبریز با اظهار تاسف از برند سوزی در تبریز اظهار داشت: در تمامی دنیا پول های کلانی برای برند سازی و تقویت برندهای موجود هزینه می کنند ولی ما اصلا توجهی به عایدات بزرگی که برندها که فرهنگ ناملموس این شهر می باشند و می توانند برای شهر ها به ارمغان بیاورند نداریم و از این مسئله غافلیم.

دکتر صادق نجفی با اشاره به اینکه اولین ها بودن در بسیاری از مسائل از برندهای تبریز می باشد گفت: اینجا مهد فوتبال ایران است و تیم ماشین سازی جز ۵-۶ تیم قدیمی فوتبال کشور می باشد که باید در سطح اول فوتبال کشور حضور داشته باشد.

شهردار کلانشهر تبریز در پایان اظهار داشت: دربی تبریز با وجود ماشین سازی و تراکتورسازی معنای واقعی خود را بدست می آورد چون این دو تیم همواره مانند دو برادر و دو بال یک پرنده به رقابت سالم با همدیگر پرداخته اند و اتفاقات مثبت برای فوتبال تبریز در زمان رقابت این دو تیم بدست آمده است.

 

 

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.