کد خبر : 1850
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 آذر 1393 - 8:16

خطیبی: مقابل ذوب آهن باید هوشیار و منطقی بازی کنیم/اخراج حامد لک از تراکتورسازی

خطیبی: مقابل ذوب آهن باید هوشیار و منطقی بازی کنیم/اخراج حامد لک از تراکتورسازی

 

 

 

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: در بازی پنج شنبه مقابل ذوب آهن اصفهان باید بسیار هوشیار و منطقی بازی کرده و تا حد توان از اشتباهات گذشته پرهیز کنیم.

 

حسین خطیبی چهارشنبه شب در کنفرانس خبری قبل از بازی با ذوب آهن، افزود: بدون تردید بازی مقابل یکی از تیم هایی که طی هفته های اخیر نتایج درخشانی گرفته بسیار دشوار خواهد بود، اما ما نیز طی هفته اخیر تمرینات منظمی را پشت سر گذاشته و برای این بازی آماده هستیم تا با ارایه فوتبال منطقی سه امتیاز بازی را به دست آوریم.

وی اظهارکرد: با توجه به تحولات و اتفاقات دو سه هفته اخیر در تراکتورسازی که جزو روزهای بد ما بود، بسیار تلاش کرده ایم با کارهای روحی و روانی بازیکنان را آماده بازی فردا بکنیم که امیدواریم این اقدامات مثمرثمر بوده و نتیجه مورد دلخواه ما را به ارمغان آورد.

خطیبی با بیان اینکه برای بازی فردا و کسب پیروزی در مقابل ذوب اهن تمام نفرات مصمم هستند، گفت: به هر حال هر تیمی در طول یک فصل رقابت در چند بازی دچار افت می شود که این ویژگی برای ما طی هفته های اخیر رقم خورد و به همین دلیل برای بازسازی ساختار دفاعی و تقویت دروازه بانی سریع اقدام کرده و بازیکنان مورد نظر را جذب کردیم.

 

**اخراج لک

وی اخراج حامد لک از تراکتورسازی را قطعی اعلام کرد و گفت: با تصمیم سرمربی تیم این بازیکن در فهرست مازاد تیم قرار گرفته و به هیچ عنوان از این به بعد در تیم تراکتورسازی جایی نخواهد داشت چون لک طی چند بازی اخیر دچار اشتباهاتی شد که برای مجموعه تیم بسیار لطمه وارد کرد به گونه ای در سه بازی آخر پنج امتیاز را به دلیل اشتباهات وی از دست دادیم.

خطیبی مسایل فنی را دلیل اخراج لک از تراکتورسازی عنوان و اظهار کرد: در هر حال هر بازیکنی در طول چند سال فعالیت خود دچارچنین نوساناتی می شود اما این گلر به لحاظر تمرکز مشکل داشت و علیرغم تلاش و سعی وافر کادر فنی نتوانست خود را از این وضعیت نجات دهد.

وی گفت: داستان تراکتورسازی و لک تمام شده اما ما به دلیل فعالیت دو ساله این دروازه بان جوان در تراکتورسازی از وی قدردانی می کنیم.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز درباره وضعیت محسن دلیر و شهریار شیروند نیز گفت: تصمیم نهایی درباره این دو نفر را کمیته انضباطی باشگاه خواهد گرفت.

دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی و ذوب آهن فردا /پنج شنبه/ ساعت ۱۵ در ورزشگاه یادگار امام (ره)تبریز بدون حضور تماشاگران برگزار می شود.

دیدار رفت این دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافته بود.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.