کد خبر : 2145
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 بهمن 1393 - 4:31

استاداسدی: از برکناری خطیبی شوکه شدم/ حتما می خواهند درخشان را به تبریز بیاورند!

استاداسدی: از برکناری خطیبی شوکه شدم/ حتما می خواهند درخشان را به تبریز بیاورند!

پیشکسوت فوتبال تبریز گفت: هواداران کسی را به غیر از رسول خطیبی قبول نمی کنند و اگر هم بعد از او کسی محبوب باشد،‌ همان اولیویرا است.

 به نقل از کاپ علی اکبر استاد اسدی در رابطه با برکناری رسول خطیبی از سرمربیگری تراکتورسازی اظهار داشت: مگر خطیبی بد نتیجه گرفته بود که برکنارش کردند؟ با شنیدن این خبر شوکه شدم زیرا او داشت کارش را می کرد و تیمش جزو تیمهای بالانشین جدول بود. این تیم با ۲ برد می توانست صدرنشین شود و نباید چنین بلایی را سر تراکتور می آوردند. مطمئنا مسائل فنی باعث برکناری خطیبی نشده است و مدیریت جدید باید درباره این تصمیم توضیح بدهد.
وی ادامه داد:‌ مگر با یک باخت سرمربی را برکنار می کنند؟ تعطیلات تازه تمام شده و این همه بازیکن به خاطر خطیبی به تراکتورسازی آمده اند اما الان معلوم نیست چه می شود. واقعا آدم هر چقدر فکر می کند می ماند که پشت این تصمیم چه بوده است. مربیان در لیگ برتر می چرخند و شاید قول تراکتورسازی را به یکی از آنها داده اند. شاید هم درخشان که در پرسپولیس نتیجه نمی گیرد را می خواهند به تراکتورسازی بیاورند.
استاداسدی در خصوص گزینه بودن اولیویرا گفت:‌ فکر نمی کنم اولیویرا هم در این شرایط بیاید. البته او چند باری به تراکتور آمده و محبوب است اما الان برهه خوبی برای تغییر سرمربی نیست. لیگ قهرمانان آسیا در پیش است و تیم به آرامش نیاز دارد اما این برکناری همه چیز را بر هم می زند. هواداران کسی را به غیر از رسول خطیبی قبول نمی کنند و اگر هم بعد از او کسی محبوب باشد،‌ همان اولیویرا است.
وی در پایان گفت:‌ به نظرم تصمیم به شدت اشتباهی از سوی عباسی،‌ مدیرعامل جدید باشگاه گرفته شد و این تصمیم نیز به ضررش تمام می شود. رحیم زاده که به عنوان مربی موقت معرفی شده،‌ یک آنالیزور است و باید یک سرمربی بالای سر این تیم باشد اما الان هر کسی به تبریز بیاید،‌ موفق نمی شود. 

مرتبط ¤   کیانی:شوکه شدم/ امیدوارم خطیبی را به خوبی بدرقه کنند

مرتبط ¤  هئیت مدیره خطیبی را از تراکتور پیاده کرد

مرتبط ¤  موسم شهریار/ علی دایی در راه تراکتور 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.