کد خبر : 3446
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 8:31

تراکتورسازی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر است / تراکتورسازی نباید از پدیده هراسی داشته باشد

تراکتورسازی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر است / تراکتورسازی نباید از پدیده هراسی داشته باشد

کاپیتان سابق تیم تراکتورسازی تبریز گفت: تیم تراکتورسازی امسال از لحاظ مهره تیمی غنی بوده و رفته رفته این تیم به شرایط آرمانی خود نزدیک می‌شود.

علی ابراهیمیان  اظهار داشت: بازیکنان خوبی این فصل جذب تیم تراکتورسازی شده و بعضی از این بازیکنان چون یک فصل بازی نکردند، از مرز آمادگی خود خارج شده و رفته رفته به بازیکنان تاثیرگذار مد نظر نزدیک خواهند شد.

وی گفت: همین کمک خواهد کرد تیم تراکتورسازی در ادامه فصل به نتایج بهتری دست یافته و باید عنوان کنم این تیم به دلیل استفاده از مربی مجرب و داشتن بازیکنان خوب و هوادارانی پرشور از مدعیان لیگ برتر بوده و می‌تواند این فصل آرزوی دیرینه فوتبال تبریز که قهرمانی در لیگ برتر است، را برآورد سازد.

آقای گل سابق جام آزادگان تاکید کرد: نتایج هفته‌های اولیه ملاک وضعیت تیم‌ها نبوده و مدعیان با کسب امتیازات در طول فصل مشخص خواهند شد.

ابراهیمیان در مورد بازی این هفته تیم تراکتورسازی برابر پدیده مشهد اظهار داشت: فوتبال تبریز با مشهد فاصله چندانی نداشته و شکست‌های سال گذشته تراکتورسازی برابر پدیده را می‌توان یک اتفاق نادر در فوتبال دانسته و سرخپوشان تبریزی برای نباید هراسی از بازی با تیم پدیده در مشهد داشته باشند و حتی برای کسب سه امتیاز بازی از میزبان خود وارد میدان شوند.

در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی در مشهد به مصاف تیم پدیده این شهر می‌رود. هر دو بازی رفت و برگشت فصل گذشته دو تیم به سود پدیده به اتمام رسیده بود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.