کد خبر : 3460
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 - 18:35

تلاش مذموم برای ناامیدی مردم/ نباید نشاط سیاسی در جامعه حذف شود

تلاش مذموم برای ناامیدی مردم/ نباید نشاط سیاسی در جامعه حذف شود

یادداشت وارده – برخی ها به  دنبال حذف نشاط سیاسی در فضای جامعه و به چالش کشیدن افراد تاثیر گذار و حامی دولت در آستانه انتخابات مجلس هستند.

 

چندی پیش طی حکمـی از سـوی دکتـر مرتضـی بانـک، حـزب اعتـدال و توسـعه فعالیت خود را در آذربایجـان غربی آغاز کرد و دبیر این حزب در استان طی نشست خبری با اصحـاب رسـانه و خبرنگاران، اهداف و برنامه های حزب را تشریح کرد.

 

 در این نشست خبری که با استقبال گسترده خبرنگاران استان مواجه شده بود احمدی، دبیر حزب در آذربایجان غربی از ورود پر رنگ حزب اعتدال و توسعه به میدان انتخابات در آینده ، سخن گفت.

 

طی این نشست و در تمامی مصاحبه های مرتبط ،آقای احمدی همه کسانی را که در مشی اعتـدال حرکت کنند ، مورد حمایت حزب اعتدال و توسعه خواند، ولی آنگـونه که از این استان به گوش می رسد، گویا برخی ، از این حضور زیاد راضی نیستند و هنوز چندی نگذشته ، برای وی شمشیر از رو بسته اند.

 

 یکی از فعالان استان آذربایجان غربی که نخواست نامش فاش شود ضمن تایید این موضوع ، از تحرکات و تلاشهای مرموز و ناپسند برخی افراد معلوم الحال برای کم رنگ کردن نقش حزب اعتدال و توسعه در استان آذربایجان غربی و افراد پرنفوذ و موثر این حزب،  در معادلات سیاسی و اجتماعی استان  ابراز ناخرسندی کرد.

 

 وی افزود: نامرادیها و جریان سازی های وابسته به تعدادی انگشت شمار که متاسفانه گاها وابسته به برخی مدیران استانی بازمانده از جریان انحرافی ،  نیز می باشند به  دنبال حذف نشاط سیاسی در فضای جامعه و  به چالش کشیدن افراد تاثیر گذار و حامی دولت در آستانه انتخابات مجلس هستند.

 

 وی با محکوم خواندن این حرکتها و جریان سازی ها، از توان بالای دبیر حزب اعتدال و توسعه در استان آذربایجان غربی به منظور سازماندهی و شکل دهی اجتماعی برای انتخابات مجلس یاد کرد و افزود : کسب اکثریت بالای آرای مردم در انتخابات ریاست جمهوری آن هم در استانی چون آذربایجان غربی که از قومیتها و اقشار مختلف ملی و محلی تشکیل یافته است نشان  میدهد جامعه فرهیخته سیاسی و اجتماعی استان و مردم همیشه در صحنه استان آذربایجان غربی و دبیر این حزب تحت تاثیر این جریان سازی ها و جوسازی های عده ای معدود نخواهند شد.

 

این فعال سیاسی گفت: جامعه فرهیخته آذربایجان غربی همانند گذشته با تمام توان در صحنه انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی، خواسته قانونی خود را بر کرسی بهارستان خواهند نشاند و اجازه نخواهند داد افرادی سودجو و فرصت طلب با بهره گیری از لابی های انحرافی و روشهای ناصواب، مخالفان دولت تدبیـر و امید را به مجلس بفرستند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ستارخان یکشنبه , ۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۹:۲۱

محضر مدیر محترم سایت آی خبر عرض سلام و ارادت ویژه دارم.ممنونم از بازتاب اخبار مرتبط با حامیان دولت و مخصوصا پوشش خبری هر دو اذربایجان.

صداقتی از سلماس یکشنبه , ۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۹:۲۳

خدمت آقای احمدی و دست اندرکان سایت خبری شما خسته نباشید می گویم و تشکر می کنم از تمام کسانی که برای ابادی میهن می جنگند