کد خبر : 3866
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 مهر 1394 - 6:27

خدمات رسانی ویژه ناوگان اتوبوسرانی در روز تاسوعای حسینی به گلزار شهدای وادی رحمت

خدمات رسانی ویژه ناوگان اتوبوسرانی در روز تاسوعای حسینی به گلزار شهدای وادی رحمت

 مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از ارائه خدمات ناوگان اتوبوسرانی تبریز و حومه در روز تاسوعای حسینی به گلزارش شهدای وادی رحمت تبریز خبر داد.

به گزارش آی نیوز به نقل از شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، فیروزیان مدیر عامل این شرکت با اعلام این خبر گفت: به منظور رفاه حال و آرامش خاطر همشهریان و مسافرین گرامی و بهره مندی از ناوگان حمل و نقل عمومی و همچنین  تسهیل در رفت و آمد شهروندان به گلزار شهدای وادی رحمت در روز جمعه  مصادف با تاسوعای حسینی، شرکت واحد اتوبوسرانی به ارائه خدمات و سرویس دهی به گلزار شهدا در قالب ناوگان بخش خصوصی اقدام خواهد نمود.
وی افزود: همچنین  با برنامه ریزی انجام یافته در تاسوعای حسینی ناوگان اتوبوسرانی با ظرفیت کامل با توجه به برگزاری نماز جمعه نیز  خدمات خود را در تمامی خطوط اتوبوسرانی ارائه خواهد کرد.
فیروزیان تصریح کرد: روز پنج شنبه و در آستانه روز تاسوعای حسینی نیز سرویس دهی به گلزار شهدای وادی رحمت با افزایش ناوگان این مسیر انجام خواهد گرفت.
وی در ادامه گفت: همزمان با آغاز شروع بکار ناوگان اتوبوسرانی در  روز پنج شنبه و تاسوعای حسینی خدمات دهی سرویسهای گلزار شهدای وادی رحمت  نیز از پایانه محققی شروع خواهد شد و تا پایان ساعت کاری ناوگان اتوبوسرانی سرویس دهی این اتوبوسها ادامه خواهد داشت.
گفتنی است شرکت واحد اتوبوسرانی بر اساس تقویم کاری، همه ساله در روز عاشورای حسینی تعطیل می باشد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.