کد خبر : 4126
تاریخ انتشار : جمعه 29 آبان 1394 - 13:44

تراکتور۰ – سیاه جامگان ۰/ تراکتور باز هم مساوی کرد

تراکتور۰ – سیاه جامگان ۰/ تراکتور باز هم مساوی کرد

به گزارش آی خبر، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از هفته دوازدهم لیگ برتر مقابل میهمان خود متوقف شد.

نیمه اول را تراکتور هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه ابتدایی بازی آگوستو سزار در محوطه جریمه صاحب توپ شد که شوت وی را دروازه بان سیاه جامگان به راحتی مهار کرد. در دقیقه دهم بازی شاهین ثاقبی با یک شوت سنگین از پشت محوطه دروازه حریف را به شدت تهدید کرد که ضربه وی را صفایی به زیبایی راهی کرنر کرد. یک دقیقه پس از این شوت، سروش رفیعی در محوطه جریمه صاحب توپ شد و در حالیکه در یک موقعیت خوب می توانست دروازه سیاه جامگان را باز کند، عکس العمل دیدنی سنگربان مشهدی بار دیگر مانع از گل شدن توپ شد.

در دقیقه ۱۷ می توانست برخلاف جریان بازی دروازه تراکتور را باز کند که شوت وی از سمت راست محوطه جریمه را مدافع حریف از روی خط دروازه بیرون کشید. یک دقیقه پس از این موقعیت، سیاه جامگان می توانست روی یک پرتاپ اوت زیبا و ضربه سری دقیق، دروازه اخباری را باز کند که این دروازه بان بازهم منجی دروازه تیمش شد. در دقیقه ۲۲ بازی شاهین ثاقبی با حضور در محوطه جریمه می توانست نام خود را بالاخره در لیست گلزنان این بازی ثبت کند که بازهم درخشش باصفا از این کار ممانعت نموند. در ادامه دو تیم حملات کم و بیشی روی دروازه هم ایجاد کردند که حاصلی در پی نداشت تا نیمه اول با نتیجه مساوی بدون گل به پایان برسد.

 

با شروع نیمه دوم تراکتور حملات خود را برای زدنگل برتری همانند نیمه اول از همان ابتدا آغاز کرد و روی حرکت تکنیکی رفیعی در دقیقه ۵۳ از سمت چپ صاحب یک ضربه آزاد شد که این ضربه را رحمانی روانه دروازه سیاه جامگان کرد و صفایی بار دیگر با یک عکس العمل زیبا مانع از باز شدن دروازه تیمش شد. حرکت در عرض رحمانی و شوت وی از سمت چپ با اختلافی اندک از کناردروازه حریف راهی اوت شد. تراکتوری ها که در این نیمه برنامه های زیادی در سمت چپ داشت در دقیقه ۶۲ از این سمت توسط رمزی در داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد و ضربه وی را صفایی با واکنشی استثنایی مهار کرد. 

پانزده دقیقه نیمه دوم همانند هوای تبریز سرد و کسل کننده بود و هیچ موقعیتی را از دو تیم شاهد نبودیم تا اینکه سرمربیان دو تیم برای تغییر روند بازی دست به چند تعویض زدند. پس از این تعویض ها جریان بازی عوض شد و دو تیم چند موقعیت خطرناک روی دروازه هم ایجاد کردند که مهمترین آنها ضربه سر مهاجم تراکتور بود که بار دیگر صفایی با یک واکنش تحسین برانگیز از گل شدن آن جلوگیری کرد. سامان نریمان جهان چند دقیقه پس از حضورش در میدان، یک موقعیت در محوطه جریمه بدست آورد که ضربه وی با فاصله از دروازه سیاه جامگان راهی اوت شد. 

این دیدار در نهایت با درخشش صفایی با نتیجه صفر – صفر به پایان رسید.

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.