کد خبر : 4312
تاریخ انتشار : شنبه 21 آذر 1394 - 19:40

قلعه نویی: بازی مقابل استقلال بسیار سخت است /از انگیزه بالایی برخورداریم

قلعه نویی: بازی مقابل استقلال بسیار سخت است /از انگیزه بالایی برخورداریم

امیر قلعه نویی سرمربی تیم تراکتورسازی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهار داشت: از اینکه برای بار دوم به شهر تبریز و تیم تراکتور آمدم خوشحالم. با مطالعه به این تیم آمدم، این تیم ارکان بسیار خوبی برای موفقیت دارد و اگر این شاخص ها باهم همدل شوند من به یک آینده خوب امیدوارم. من از آقای تونی هم به خاطر تمامی زحماتی که برای تیم کشیدند تشکر می کنم. ما چند نقطه ضعف داریم که باید آنها را بپوشانیم. چند تغییر در بازی فردا خواهیم داشت که شب در موردش تصمیم می گیریم.

 

وی در مورد بازی گفت: این بازی یک بازی بسیار سخت است و بازیکنان ما انگیزه بالایی برای آن دارند. استقلال تیم بسیار خوبی است و یک سری نقاط ضعف دارد که روی آنها کار  کرده ایم و در دو روز گذشته تمرینات خوبی انجام داده ایم. اگر بتوانیم خط میانی تیم استقلال را بخوبی بپوشانیم می توانیم مقابل این تیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سوال که از هفته چندم می توان به تیم ایده آل این سرمربی رسید؟ تاکید کرد: نیم فصل بهترین فرصت برای تقویت تیم می باشد. ما یک اردوی ترکیه خواهیم داشت. ما در گروه مرگ آسیا قرار داریم و باید از تعطیلات به نحو احسن استفاده کنیم. طی این روزها لیست بازیکنان مورد نظرم را به باشگاه ارائه خواهم داد و بدون شک افکار تاکتیکی ام را در نیم فصل به تیم منتقل خواهم کرد.

قلعه نویی خطاب به هواداران تیمش یادآور شد:  یکی از شاخص هایی که من باعث شد تراکتور را انتخاب کنم هواداران تیم تراکتور بود. این عزیزان سرمایه های باشگاه می باشند و به عقیده من حضور پرشور آنها یک نقطه قوت برای فوتبال تبریز و تراکتور می باشد. آنها می توانند خیلی به ما کمک کنند. ما باید آنها را مجاب کنیم که به استادیوم بیایند و این با نتیجه خوب و بازی زیبا محقق خواهد شد.

وی در مورد غایبان تیمش خاطرنشان کرد: شجاع را به دلیل محرومیت نخواهیم داشت و هنوز حضور سینا در بازی فردا مشخص نیست.

قلعه نویی در مورد سطح لیگ امسال و هوای شهر تبریز گفت: ما در اولین اقدام ساعت تمرینات را با ساعت بازی ها یکسان کردیم. این اولین اقدام ما بود تا بازیکنان با زمان بازی ها وفق پیدا کنند. سرمای هوا شاید یک فرصت باشد اما چند بازیکن ما از جنوب کشور هستند و شاید برای آنها هم یک مشکل باشد. سطح لیگ بسیار بالاست و فاصله تیم ها بسیار کم بوده و این کار بسیار سخت می کند.

بازیکنان خارجی ما دیروز به من اعلام کردند که ما امروز تمرین نمی کنیم و علت آنرا مشکلات مالی دانستند و یکی از مهمترین جلسه های تمرینی را از دست دادند. پس از صحبتی که مدیرعامل با آنها داشتند به جز حمزه یونس سه بازیکن خارجی دیگر به جمع ما بازگشتند اما از وضعیت حمزه اطلاعی ندارم. جا دارد که از آقای عباسی هم بخاطر زحماتش تشکر کنم، ایشان انسان بزرگی هستند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.