کد خبر : 4360
تاریخ انتشار : جمعه 27 آذر 1394 - 15:09

کمالوند خداحافظی کرد

کمالوند خداحافظی کرد

تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز عصر امروز در خانه و در حالی که از حریف اهوازی خود با یک گل جلو بود، در دقایق پایانی بازی برد را با تساوی عوض کرد و فراز کمالوند از شدت ناراحتی با بازیکنان تیمش خداحافظی کرد و گفت برای تصمیم نهایی به چند روز استراحت نیاز دارد.

فراز کمالوند در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: ” چون برخی بازیکنان در تیم احساس مسئولیت نمی‌کنند و تمام کارهای تاکتیکی تیم را هدر می دهند امروز در رختکن از آنها خداحافظی کردم.”

وی ادامه داد: توان و روحیه ادامه کار را ندارم و امروز این موضوع را به جمشید خطیبی مدیر تیم‌های گسترش فولاد هم اعلام کردم. با توجه به اینکه چند روزی است معده‌ام ناراحت است و باید به آندوسکوپی بروم و نیاز به استراحت دارم، مجموع این موارد باعث شده تا روحیه کار کردن نداشته باشم.

کمالوند افزود: چند بازیکن تیم هرگز احساس مسئولیت نمی‌کنند و تمام زحمات تیم را به هدر می‌دهند. آن از بازی با پرسپولیس که با یک حرکت بچه‌گانه نظامی‌پور گل بدی را خوردیم و ۹۰ دقیقه تلاش‌مان از دست رفت، امروز هم گل دقیقه ۹۳ فولاد دیگر اعصابی برای ما نگذاشته است.

سرمربی گسترش گفت: فکر می‌کنم با این روحیه در ادامه لیگ نمی‌توانم به گسترش کمک کنم. به این خاطر در داخل رختکن از همه بازیکنان خداحافظی کردم و این موضوع را به اطلاع مدیریت رساندم. ضمن اینکه از خبرنگاران هم عذرخواهی می‌کنم که حال و حوصله خوبی ندارم و از شما هم خداحافظی می‌کنم.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.