کد خبر : 4439
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 دی 1394 - 13:38

دکتر دبیری: هواداران ماشین از هئیت مدیره حمایت کنند/ دخالتی در این تصمیم گیری نداشتیم

دکتر دبیری: هواداران ماشین از هئیت مدیره حمایت کنند/ دخالتی در این تصمیم گیری نداشتیم

 رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: برکناری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با تصمیم هئیت مدیره باشگاه صورت گرفته است و ما دخالتی در این تصمیم گیری نداشته ایم.

دکتر شهرام دبیری گفت: “خبر برکناری سرمربی و مدیر تیم ماشین سازی را از رسانه ها شنیدم و ما دخالتی در این تصمیم گیری هئیت مدیره سازمان ورزش نداشتیم , هئیت مدیره خود در این مورد تصمیم گرفته است.”

وی با تاکید بر اینکه طبیعتا تصمیم گیری نهایی در این خصوص بر عهده هئیت مدیره می باشد گفت: “در این خصوص از من نظر خواسته بودند و من هم اعلام کرده بودم که هئیت مدیره خود تصمیم بگیرد و هر تصمیمی بگیرند برای همه قابل قبول است. اینکه در هر موردی ما تصمیم بگیریم که چه کسی به تیم بیاید و چه کسی برود در آن موقع هئیت مدیره چه کاره خواهد بود.”

وی در ادامه با اشاره به اینکه این تصمیم حاصل جمع بندی نظرات هئیت مدیره می باشد خطاب به هواداران گفت: “هئیت مدیره یک تصمیم گرفته است و به نظر من باید هواداران از هئیت مدیره حمایت کنند. هئیت مدیره بخوبی به مسئولیت تصمیم هایی که می گیرد آکاه است و طبیعتا در هر هئیت مدیره ای با مد نظر قرار دادن جمیع جهات تصمیمی را می گیرند.

گفتنی است در هئیت مدیره سازمان ورزش به دنبال برگزاری جلسه ای با رای اعضا نظر به برکناری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز و مدیر تیم فوتبال ماشین سازی داده است.

دکتر کوشافر، دکتر نیکوخصلت، دکتر سلیمانی، حجت الاسلام حمیدی، دکتر میر معصوم سهرابی، علی نواداد، حبیب ستوده نژاد، اکبر آقامحمدی ، مرتضی آبدار، عیسی اکبرزاده و ایوب جعفری اعضای هئیت مدیره هستند.

در آخرین جلسه هئیت مدیره که در غیبت دکتر مظفر سلیمانی برگزار شد اعضای هئیت مدیره با ۶ رای موافق و ۴ رای مخالف نظر به برکناری سرمربی تیم ماشین سازی تبریز دادند.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.