کد خبر : 467
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 مهر 1392 - 7:29

فعالیت های اقتصادی سپاه به معنی مزاحمت برای بخش خصوصی نیست

فعالیت های اقتصادی سپاه به معنی مزاحمت برای بخش خصوصی نیست

فرمانده سپاه عاشورا گفت: فعالیت های اقتصادی و عمرانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به هیچ عنوان به معنی ایجاد مزاحمت برای بخش خصوصی نیست.

سردار علی اکبر پورجمشیدیان افزود: این فعالیت ها بیشتر در زمینه ها و عرصه هایی بوده که بخش خصوصی توان ورود به آنها را به دلیل حجم بالای سرمایه گذاری ها نداشته است.
وی با بیان اینکه فعالیت های عمرانی و سازندگی سپاه در راستای اهداف و برنامه های نظام و دولت های مختلف صورت می گیرد، گفت: باید توجه داشت که سرمایه های بخش خصوصی و سپاه قابل قیاس با یکدیگر نیست.

پورجمشیدیان حضور سپاه در عرصه های سازندگی و اقتصادی را مقابله با کارتل های بزرگ جهانی خواند و اظهار کرد: سپاه افتخار دارد امروز در پروژه های ملی و فراملی متعددی حضور دارد که در حقیقت رقیب جدی شرکت های بزرگ اروپایی و آمریکایی به شمار می رود.
وی ادامه داد: اگر امروز ایران اسلامی مدعی حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه است به برکت حضور ارزشمند سپاه در عرصه های عمران و آبادانی کشور است که باید قدردان چنین شرایطی بود.
پورجمشیدیان با تاکید بر اینکه فعالیت های اقتصادی سپاه همه در خدمت مردم و کشور است، یادآوری کرد: در حال حاضر ۱۵۰ هزار نیروی انسانی متخصص و متعهد در قالب قرارگاه خاتم الانبیاء مشغول فعالیت هستند که از این رقم فقط دو درصد را پاسداران شامل می شود که این آمار نشان می دهد سرمایه های سپاه در خدمت عموم مردم است.
وی با بیان اینکه سرمایه های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متعلق به مردم ایران است، گفت: تکلیف انقلابی ماست که در خدمت طرح ها و پروژه های مختلف دولت ها باشیم که در این رابطه هیچ فرقی بین دولت های قبلی و فعلی وجود ندارد.
فرمانده سپاه عاشورا تبلیغات سوء رسانه های بیگانه علیه فعالیت های اقتصادی سپاه را ناشی از کج فهمی و ایستادگی دربرابر توسعه ایران اسلامی توسط دشمنان دانست و افزود: دشمنان به خوبی واقف هستند که حضور سپاه در صحنه های عمرانی مایه پیشرفت کشور است.
پورجمشیدیان اظهارات اخیر رییس جمهوری اسلامی ایران در جمع فرماندهان سپاه را امیدبخش و مایه دلگرمی پاسداران خواند و خاطرنشان کرد: این سخنان بارقه های امید را در دل مجموعه سپاه زنده کرد تا سپاه بیش از پیش امکانات و سرمایه های خود را برای اعتلای ایران اسلامی به کار بگیرد./ایرنا


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.