کد خبر : 5134
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 فروردین 1395 - 5:17

ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش اسلام و نظام اسلامی است و به کل ملت بزرگ ایران تعلق دارد

ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش اسلام و نظام اسلامی است و به کل ملت بزرگ ایران تعلق دارد

رییس جمهوری، ارتش جمهوری اسلامی ایران را ارتشی مردمی، مکتبی، ملی و گوش به فرمان رهبری معظم انقلاب خواند و تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش اسلام و نظام اسلامی است و به کل ملت بزرگ ایران تعلق دارد و متعلق به این حزب، جناح و یا این گروه و آن گروه نیست.

به گزارش آی نیوز ازپایگاه خبری ریاست جمهوری ، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز یکشنبه در مراسم بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، اقتدار را به معنای قدرت مشروع و مقبول دانست و اظهارداشت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نیروهای مسلح،محبوب دل و مقبول اذهان مردم و مورد اعتماد کشور هستند.
دکتر روحانی با اشاره  به مقاومت دلیرانه نظامیان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس گفت: اگر ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، نیروی انتظامی و بسیج مقتدر در دوران دفاع مقدس در برابر متجاوزان نمی ایستادند ، امروز سرنوشت دیگری در انتظار مردم ما بود.
رییس جمهوری تصریح کرد: اگر امروز قدرتهای استکباری و مزدورانشان در منطقه نمی توانند چشم طمعی به جمهوری اسلامی ایران  و نگاه خیانت آمیزی به این ملت داشته باشند،به خاطر نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی است.
دکتر روحانی با تاکید بر اینکه «ارتش جمهوری اسلامی ایران از میهن، نظام ، قانون و حیثیت وجان ملت و منافع و مصالح ملی دفاع می کند»، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران آزمون خود را در روزهای پایانی سال ۵۷ و ماههای اولیه  سال ۵۸ در برابر توطئه ها  و در جنگ تحمیلی نیز با مقاومت در برابر ارتش عفلقیان به خوبی نشان داد.
رییس جمهوری افزود: ملت ما امروز افتخار می کند که دارای ارتشی توانمند، مقتدر و با انگیزه های اسلامی است که به فکر منافع ملی است و از مرزهای جغرافیایی ، سیاسی ، فرهنگی و ایمان به خوبی حفاظت و حراست می کند.
دکتر روحانی در ادامه شعار انحلال ارتش در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی را توطئه ای علیه اقتدار ملی و مرزهای ایستادگی مقاومت ملت ایران در برابر تجاوزات احتمالی خواند و تاکید کرد: با بصیرت حضرت امام (ره) و نام گذاری روز ارتش، این توطئه بزرگ خنثی و ارتش مستحکم شد.

خبر تکمیل می شود


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.