کد خبر : 5197
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 - 6:08

قول صدا و سیما به ورزش دوستان

قول صدا و سیما به ورزش دوستان

 یک مقام رسمی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه به ورزش دوستان قول داد این سازمان بازی های المپیک و پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو را پخش می کند.

«حسین آقا زمانی» مدیر گروه ورزش شبکه سه صدا و سیما در سخنانی که پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان متن آن را منتشر کرد، گفت: سازمان صدا و سیما با خرید امیتاز پخش بازی های المپیک و پارالمپیک ریودوژانیرو آماده پوشش این رویداد مهم بین المللی از شبکه ای مختلف این سازمان است.
«مصطفی محمدی» مدیر کل برنامه ریزی و بودجه صدا و سیما پیشتر در اسفند ماه سال گذشته اعلام کرده بود که در سال ۹۵ بودجه ارزی برای خرید حق پخش مسابقات بین المللی و برنامه های المپیک وجود ندارد.
مدیر گروه ورزش شبکه سه اما اکنون گفت: سازمان صدا و سیما پیش بینی لازم برای پخش این بازی ها را انجام داده است.
وی با رد شایعاتی مبنی بر پخش نشدن بازی های المپیک و پارالمپیک از صدا و سیما به دلیل کمبود اعتبار گفت: به زودی تجهیزات کامل فنی سازمان و صدا و سیما برای پوشش این رویداد مهم بین المللی به شهر ریو واقع در برزیل محل میزبانی سی و یکمین دوره بازی های المپیک ارسال خواهد شد.
آقازمانی افزود: همه رقابت ها و حتی رشته هایی که ایران در آن حضور ندارد، مطابق با قانون سازمان صدا و سیما امکان پخش دارد و تلاش مجموعه مدیران، کارشناسان و تهیه کنندگان، پوشش گسترده و مطلوب مسابقات قهرمانان ایران در بازی های المپیک و پارالمپیک است.
بازی های ریو ۲۰۱۶ریو ۱۵مرداد ماه در برزیل برگزار خواهد شد.
کاروان اعزامی ایران تاکنون ۴۳ سهمیه ریو را کسب کرده است که ۹ سهمیه آن متعلق به زنان ورزشکار است.
همچنین زنان ورزشکار ایران برای نخستین رکود بیشترین کسب سهمیه ها در رقابت های المپیک را به خود اختصاص داده اند.

منبع:ایرنا


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.