کد خبر : 589
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آبان 1392 - 8:06

دبیری تبریز طاقت دوری از صدر جدول را نداشت

دبیری تبریز طاقت دوری از صدر جدول را نداشت

دبیری تبریز۵- شهرداری ساوه۲
تیم فوتسال دبیری تبریز با پیروزی بر شهرداری ساوه به صدر جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال کشور بازگشت.

 در هفته دهم لیگ برتر فوتسال کشور تیم دبیری تبریز میزبان تیم شهرداری ساوه بود. دبیری تبریز که در هفته نهم با تساوی مقابل منصوری قرچک صدرنشینی را از دست داده بود، مصمم بود از باخت گیتی پسند اصفهان مقابل میثاق استفاده کرده و پیروزی مقابل شهرداری ساوه به صدر جدول بازگردد.

تیم دبیری تبریز با شروع بازی به دروازه تیم ساوه یورش برد اما دفاع فشرده تیم مهمان مانع از گلزنی تیم دبیری شد. در دقیقه ۱۴ تیم دبیری از شروع مجدد بازی نهایت استفاده کرده و به گل دست یافت.
پاس عالی وحید شمسایی و شوت محکم جواد اصغری گل اول تیم دبیری را به همراه داشت.
در دقیقه ۱۸ تیم شهرداری ساوه نیز از ضربه پشت شش قدم توسط وحید امیری به گل تساوی دست یافت.
در نیمه دوم تیم دبیری در دقیقه ۲۲ با شوت وحید شمسایی به گل دوم دست یافت. در دقیقه ۲۸ بهروز جعفری در ریباند توپ برگشتی گل سوم تیم دبیری را وارد دروازه تیم شهرداری ساوه کرد.
در دقیقه ۳۰ مرتضی وکیلی گل دوم شهرداری را زد تا نفس تماشاگران تیم میزبان در سینه حبس شود.
در دقیقه ۳۳ شهرداری ساوه صاحب ضربه پنالتی دوم شد که این ضربه را رضا موثق دروازه بان تیم دبیری مهار کرد. در دقیقه ۳۶ تیم شهرداری ساوه با اخراج یک بازیکنش تحت فشار قرار گرفته و در دقیقع ۳۷ تیم دبیری صاحب یک ضربه پنالتی شد که این ضربه را وحید شمسایی به گل چهارم دبیری تبدیل کرد.
یک دقیقه بعد بابک اکبری با جا گذاشتن دو بازیکن و دروازه بان شهرداری ساوه گل پنجم تیم میزبان را وارد دروازه کرده و شادی را به سکوی تماشاگران منتقل کرد.
در نهایت این بازی با نتیجه ۵ بر ۲ به سود تیم دبیری تبریز به اتمام رسید تا شاگردان شمسایی با ۲۴ امتیاز به صدر جدول بازگردند.در ده هفته این مسابقات تیم دبیری تبریز هفت هفته در صدر جدول قرار داشته و به سوی قهرمانی نیم فصل گام بر می دارد. تیم شهرداری ساوه نیز با ۹ امتیاز همچنان در مکان یازدهم جدول می باشد.

اسامی تیم دبیری تبریز:
جواد اصغری مقدم، بابک اکبری، وحید قاسمی، بهروز جعفری، نادر حنیفی، رضا موثق، میثم ایلانلو، مرتضی فراهانی، رضا موثق، رشید قلی پور، وحید شمسایی
سرمربی: وحید شمسایی
مربی: شهاب سفال منش
مدیر فنی: امیر شمسایی
سرپرست و مدیر باشگاه: فرزین دبیری
مدیر اجرایی: فرزاد کاویانی

اسامی تیم شهرداری ساوه:
مجید فرحناک، سید حسن نبوی، امیر حسین رستمی، مازیار امیرخانلو، مرتضی وکیلی، محمد شجری، حمیدرضا پردگی، وحید امیری، علی مروتی، مجتبی قنبری، شهاب الدین کریمی، مسعود یزدی،
سرمربی : سید مهدی ابطحی
سرپرست حامد تسبیحی

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.