کد خبر : 5895
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آذر 1395 - 10:03

حساسیت ویژه تراکتوری ها به بازی فردای ماشین سازی

حساسیت ویژه تراکتوری ها به بازی فردای ماشین سازی

روز جمعه هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور در حالی برگزار می شود که تیم تراکتورسازی تبریز در خانه خود میزبان پدیده خراسان است.

 

اما با این حال به نظر می رسد تراکتوری ها فردا هر اندازه که نتیجه دیدار تیمشان در برابر تیم پدیده برایشان دارای اهمیت باشد به همان اندازه دیدار تیم های پرسپولیس و ماشین سازی نیز برایشان حساس خواهد بود.

 

تراکتورسازی و پرسپولیس که از هفته های گذشته برای قهرمانی در لیگ برتر کورس گذاشته اند حالا جدای از اینکه در بازیهای خود به دنبال کسب حداکثر امتیاز هستند نگاهی هم به بازی طرف مقابل دارند تا با لغزش احتمالی فاصله امتیازی خود را بیشتر کنند.

 

الان هر دو تیم تراکتور و پرسپولیس ۲۳ امتیازی هستند و تراکتور به لطف تفاضل گل صدرنشین است. اما در صورتی که فردا ماشین سازی بتواند پرسپولیس را در تهران متوقف کند تراکتور فرصت افزایش فاصله امتیازی با این تیم را بدست خواهد آورد تا با راحتی خیال بیشتری در مسابقات شرکت کند.

 

تراکتورسازان از ساعت ۱۴ در تبریز به مصاف پدیده مشهد خواهند رفت که به دنبال پیروزی بر حریف و شکست طلسم پدیده هستند. با توجه به نمایش های جذاب پرشورها در هفته های اخیر تماشای این دیدار قطعا لذت بخش خواهد بود.

 

پرس پولیس تهران نیز به مصاف تیم سبزپوش تبریز خواهد رفت. سرخ پوشان که پس ناکامی مقابل پیکان، مقابل تیم رسول خطیبی صف آرایی خواهند کرد و امید وارند  نوار فرصت سوزی مهاجم ملی پوششان قطع شود تا با پیروزی مقابل ماشین سازی، تفاضل گل کمتر نسبت به تراکتور را جبران کنند.

 

اما آن ها به خوبی می دانند ماشین سازی حریف چغری است و حتی در همین ورزشگاه موفق شدند استقلال را متوقف کنند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.