کد خبر : 6120
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 بهمن 1395 - 10:56

جنگ لفظی نمایندگان آذربایجان‌شرقی با رئیس‌مجلس شورای اسلامی

جنگ لفظی نمایندگان آذربایجان‌شرقی با رئیس‌مجلس شورای اسلامی

بیگی: شکایت‌مان از لاریجانی و بی‌کفایتی آخوندی را نزدِ رهبری با اشک فریاد می‌زنیم/ پاسخ فرهنگی به ادعای لاریجانی
به دنبال مقاومت لاریجانی در برابر اعلام وصول استیضاح آخوندی، نمایندگان ‌آذربایجان‌شرقی از سیاستِ وکیل‌الدوله‌ای رئیس مجلس انتقاد کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، صحن علنی مجلس شورای اسلامی ظهر امروز شاهد جدال لفظی نمایندگان آذربایجانی با علی لاریجانی بر سرِ موضوع استیضاح وزیر راه و شهرسازی بود. بر اساس اعلام کمیسیون عمران، تقاضای استیضاح به هیئت رئیسه ارسال شده لکن علی لاریجانی ادعا کرد هنوز هیچ نامه‌ای به دست او نرسیده است.

همین یک جمله کافی بود تا احمدعلیرضا بیگی در مجلس فریاد عدالت‌خواهی سر دهد و خطاب به لاریجانی بگوید: «ما مردم آذربایجان شکوه و شکایت‌مان از لاریجانى و بى‌کفایتى آخوندى را نزد رهبرمان با اشک و شعار  فریاد خواهیم کرد»

محمد حسین فرهنگی نیز در واکنش به اظهارات رئیس مجلس با لحنی تند عنوان کرد: نظر کمیسیون عمران درباره استیضاح وزیر راه اعلام شده است.

به دنبال این قضایا، احمد علیرضا بیگی در تماس تلفنی با تحریریه خبر آناج با انتقاد از وقت‌کشی هیئت رئیسه، ابراز داشت: لاریجانی در برابر اعلام وصول استیضاح آخوندی مقاومت می‌کند و با بهانه‌تراشی این‌بار بررسی بودجه را بهانه قرار می‌دهد.

این نماینده مجلس تاکید داشت: مردم آذربایجان مطمئن باشند نمایندگان‌شان در برابر این تبعیض و مقاومت در مقابل احقاق حق کوتاه نیامده و دیگر این همه وقت‌کشی را تحمل نخواهند کرد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.