کد خبر : 710
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آذر 1392 - 8:54

متلاشی شدن باند تهیه و توزیع مواد مخدر در عجب شیر

متلاشی شدن باند تهیه و توزیع مواد مخدر در عجب شیر

فرمانده انتظامی عجب شیر آذربایجان شرقی از متلاشی شدن باند تهیه و توزیع موادمخدر و دستگیری دو نفر از توزیع کنندگان حرفه ای و کشف۸۵۰/۴ کیلو گرم تریاک در این شهرستان خبرداد.

به گزارش آب نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ” اکبر رحیمی”درتشریح این خبراعلام داشت: برابرگزارش های مردمی مبنی براینکه یکی ازسابقه داران در امر فروش مواد مخدر با همدستی دو نفر دیگر اقدام به تهیه وتوزیع مواد مخدردربین خرده فروشان می نمایند موضوع دردستورکارعوامل پلیس مبارزه باموادمخدرشهرستان قرارگرفت.
وی افزود: عوامل پلیس مبارزه باموادمخدر با بهره گیری از حداکثر امکانات در مدت دوماه و انجام تحقیقات و مراقبتهای غیر محسوس شبانه روزی و شناسایی محل پاتوق و همدستان آنان در جهت نگهداری و فروش موادمخدردریک گاوداری ، با اخذ دستورمقام قضایی وبارعایت موازین شرعی وقانونی دربازرسی از محل موردنظر مقدار۸۵۰/۴ کیلو گرم تریاک که بطورماهرانه ای در داخل انبار کاه در یک عدد گونی برنج جاسازی شده بودبایک قبضه سلاح شکاری تک لول غیر مجاز ویک دستگاه ترازوی توزین دیجیتالی کشف کردند.
این مقام انتظامی گفت: دو نفر از اعضای باند دستگیر و متهم اصلی به هویت(خ ح) که سرکردگی باندرابرعهده داشته فعلا متواری بوده که کارهای اطلاعاتی درجهت شناسایی ودستگیری نامبرده دردستورکارپلیس شهرستان می باشد.
فرمانده انتظامی عجب شیر گفت : متهمین پس از تشکیل پرونده ، جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قانونی تحویل گردیدند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.