کد خبر : 796
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 دی 1392 - 14:15

حاجی زاده:ماشین را قربانی اهداف شخصی نکنیم

حاجی زاده:ماشین را قربانی اهداف شخصی نکنیم

آی نیوز – عضو شورای شهر تبریز با اشاره به انتشار خبرهایی مبنی بر واگذاری دوباره و انتقال تیم فوتبال ماشین سازی تبریز افزود: در سالهای اخیر تجربه چندین واگذاری درباره این تیم و نیز تجربه های مشابه در فوتبال کشور نشان داده که انتقال تیم های ریشه دار به شهرستانی دیگر ناموفق و همواره با ناکامی این تیم ها همراه بوده و به قول معروف آزموده را آزمودن خطاست.

سعید حاجی زاده ادامه داد: برخلاف میرباطنی باید عرض کنم به نظر می رسد نگاه ها به تیم ماشین سازی تبعیض آمیز و متاسفانه همانند یک بچه سرراهی است و احساس مسئولیتی نسبت به آن مشاهده نمی شود و در این میان روشن نیست با تداوم چنین روندی سرنوشت قدیمی ترین تیم فوتبال تبریز چه خواهد شد.

وی اضافه کرد: ظاهرا اعلام شده در بحث انتقال تیم ماشین سازی به شهرستان آذرشهر، نه نام این تیم تغییر خواهد یافت و نه بازیهای ماشین سازی در این شهرستان برگزار خواهد شد. حال سوال اینجاست در چنین شرایطی معنی و مفهوم این انتقال چیست؟ و مهمتر از آن این واگذاری چه سودی برای هم استانیهای عزیزمان در آذرشهر دارد؟ مگر اینکه در آینده خلاف این ادعا عمل شود!

 عضو شورای شهر تبریز خاطرنشان کرد: روند کنونی واگذاری ها شفاف نیست و اینطور نمود دارد که شاید برخی می خواهند از برند تیم ماشین سازی نه بخاطر این تیم، بلکه در جهت مطرح کردن نام خود و رسیدن به اهداف شخصی بهره برداری کنند که در اینصورت در حق قدیمی ترین تیم فوتبال تبریز و هواداران متعصبش ظلم می شود.

سعید حاجی زاده با اشاره به اینکه مدیرکل تربیت بدنی استان واگذاری و انتقال تیم ماشین سازی تبریز را  غیرقانونی دانسته افزود: در شرایط کنونی تنها راه برون رفت تیم ماشین سازی از مشکلات موجود و خروج سبزپوشان تبریزی از بحران و بلاتکلیفی، بازگرداندن این تیم به کارخانه ماشین سازی و قرار گرفتن آن در چتر حمایت کارخانه است.

وی با اشاره به نگرانی هواداران ماشین سازی از وضعیت موجود، ورود مسئولان امر را برای تعیین تکلیف قانونی تیم و روشن شدن وضعیت آن خواستار شد. 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد پنجشنبه , ۱۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۳

پس آقای حاجی زاده به جای مصاحبه های بی ثمر بهتر نیست آستین بالا بزنین تا یک کمک مالی درست و حسابی به ماشین بشه . از افرادی مثل شما از این اظهارات بی ربط کرده اند و بعد رفته اند پی کارشان که ماشین به این حال و روز افتاده است. تا دیروز شما فقط یک گزارش گر ساده بودید و عادت کرده اید که فقط نظر بدهید . حالا که به لطف همین مردم به پست و مقامی دست یافتید دیگر اظهارات خشک و خالی ارزشی ندارد. اگر نمی توانید دردی را دوا کنید بهتر است سکوت کنید و بگذارید ماشین و هوادارانش به مرگ طبیعی بمیرند

تراکتور چی پنجشنبه , ۱۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۵

آقای محمد دشمنان ماشین سازی باید به مرگ طبیعی بمیرند.
حاجی نیا که حرف بدی نزده. کجای حرف های وی اشتباه بوده است.
نام افرادی که اظهارات بی ربط انجام داده اند را بگو.
ایشان صادقانه به عنوان یک کارشناس ورزش حرف منطقی زده است.
به جای حمایت از حرف هایش اینطور حرف زدن معنایی ندارد.

مسعود پنجشنبه , ۱۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۶

یاشاسین سعید حاجی زاده
آقای حاجی زاده شما ثابت کرده اید که همواره به فکر تیم ها و ورزش تبریز و آذربایجان بوده اید امیدواریم با همت شما ماشین سازی از این وضعیت اسفناک نجات پیدا کند.