کد خبر : 8652
تاریخ انتشار : شنبه 8 اردیبهشت 1397 - 5:48

بروز حادثه شدید رانندگی در محور تبریز – صوفیان

بروز حادثه شدید رانندگی در محور تبریز – صوفیان

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: تصادف شدید خودرو سمند در محور تبریز – صوفیان ، موجب قطع شدن پای راننده جوان شد.

image

نقل از روابط عمومی آتش نشانی تبریز، آتش پاد داوود طالب نژاد با اعلام این خبر افزود: طی گزارشات شهروندان به سامانه ۱۲۵ و اعلام برخورد شدید یک دستگاه خودرو سمند به گارد ریل در جاده تبریز- صوفیان گروه نجات ایستگاه شماره ۱۳ به فرماندهی رضا پور جهت امداد رسانی عازم محل حادثه شدند.

وی اظهار داشت: پس از اطلاع رسانی این حادثه اکیپی از آتش نشانان سریعا در محل حادثه حاضر و شاهد برخورد شدید یک دستگاه خودرو سمند با گارد ریل میانی جاده شدند که در اثر شدت این برخورد هر دو مصدوم در داخل خودرو به شدت مصدوم و مح بوس شده بودند.

طالب نژاد تصریح کرد: سریعا آتش نشانان با استفاده از تجهیزات نجات و با رعایت اصول ایمنی امداد و نجات در تصادفات جاده ای، هر دو مصدوم را از داخل خودرو به بیرون منتقل کردند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز متذکر شد: در اثر شدت این برخورد، پای چپ راننده ۲۸ ساله از ساق پا قطع و پای راست نیز دچار جراحت شدید شده بود. همچنین سرنشین مرد ۶۰ساله نیز دچار شکستگی، جراحت و آسیب دیدگی شدید اعضای بدن شده بود که هر دو جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفتند.

برچسب ها : ، ، ، ،


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.